Hallo moeders... Kunnen jullie je ervaring met draagzakken en dan voornamelijk de Minimonkey met mij delen? Ik heb een vrij onrustige baby die pas echt tot rust komt als ie lekker wordt gedragen.. Groetjes Edit moderator: verplaatst naar De Babyuitzet
Ik vind het een ideaal ding! Heb hem wel later aangeschaft dus weet niet hoe de ervaringen met hele kleine beebjes zijn. Groetjes Six
Ik was er niet zo tevreden over. Vond het moeilijk om mijn zoontje erin te krijgen. Als hangmat heb ik hem wel gebruikt en hij vond het heerlijk om erin te liggen
Als je écht wilt gaan dragen zou ik gaan voor een beter systeem. Op www.doekentheek.be vind je veel info. Je kan er zelfs een doek huren om te proberen !
Volgens mij draag je de minimonkey over 1 schouder, dat lijkt mij absoluut niet prettig, hij is overigens wel aanlokkelijk qua kleuren en prijs, echt geweldig!. Ik verkoop zelf de tricot draagdoeken maar heb verder nog geen draagervaring ermee, ik moet het nog doen met de ervaringen van andere moeders. Maar ik zou in ieder geval gaan voor een systeem waarbij het gewicht goed verdeeld wordt over beide schouders en rug.
Het leek mij ideaal, maar ik vond het echt verschrikkelijk zitten. Nog niet eens zozeer voor mijzelf maar Thom lag er echt vreselijk in. Veel te diep, de flappen kwamen over z'n gezichtje. Ga het nu hij wat groter is nog eens proberen, maar ik ben bang dat hij zo goed als ongebruikt verkocht gaat worden
Ik heb zelf een tricot-slen. Dit is echt een ideaal ding. Een vriendin van mij had de monkey, maar heeft na een keer de slen te hebben geprobeerd er ook meteen een aangeschaft.
Fae is bijna net zo oud als Timo, in de eerste week was het helemaal niets. Vanaf 6 weken ongeveer ligt ze er wel lekker in, ook in het hangmatje, dat was de eerste weken ook veel te diep. Doordat je echter 1 schouder belast, vond ik het in huis wel prettig, voor korte momentjes, maar voor buiten en langere stukken vind ik het te zwaar. Hier wordt het nog weleens gebruikt als ze ligt te huilen (hard) en haar fles moet nog klaargemaakt worden, dan kan ik haar toch troosten en even bij me houden en ondertussen de fles klaar maken