afgelopen weekend wat shirtjes maat 50 gekocht voor onze uk. Gewassen, en hang ze net in de kast, zijn ze zeker twee cm korter ( zowel onderkant als mouwen) dan mijn dingetjes maat 50 van Noppies. Valt het zo klein van de prenatal?!
Noppies vind ik wat lang en smal vallen. Ik denk dus det prenatal gemiddeld valt en het zo naast elkaar een beetje uit verhouding lijkt
Ah dat zou ook nog kunnen idd! Baal er wel van want het lijkt echt mega klein. Tenzij hij prematuur geboren wordt gaat ie het niet passen vrees ik!
O echt?! Dat zou mooi zijn! Onze dochter heeft zeker 2 mnd in Noppies maat 50 gepast, dus dan hoop ik dat uk nr 2 dit ook nog even past Zij was wel klein trouwens, 47 cm ( en 3515 gram, dikkie hihi)
Vind prenatal wel klein uitvallen en krimpt naar mijn idee ook iets na de 1ste keer wassen Had voor mijn dochter het 1ste pakje van prenatal broekje met voetjes eraan vast. Ze kon de beentjes niet rechtkrijgen dus eenmaal thuis meteen weer wat anders aan Van Noppies heeft ze wel een maandje 50 gedragen.
Hier valt prenatal juist wat groot. Waar ze nu in maat 80 zit qua heel veel merken, past prenatal met maat 74 nog.
Mijn zoon is vrij groot voor zijn leeftijd en kan alleen in prenatal. Dat valt groot genoeg voor hem. Noppies en andere merken zijn allemaal te klein te kort te smal.
Ja ik had dus ook het idee dat het shirtje voor het wassen groter was! Stom! Ik hou het maar bij Noppies en tumble n dry...
Zit er dan misschien verschil in de newborn collectie? Heb voor mijn dochter nooit iets van prenatal gehad, maar het verschil is wel echt groot. Zal straks eens een foto maken.
Ik weet wel dat er verschil in dezelfde maat kan zitten. Mijn schoonzus heeft een tweeling en vaak 2 shirtjes van dezelfde maat en daar zit ook wel eens verschil in.
Ik vind de newborn collectie van prenatal inderdaad ook klein vallen, maar de rest normaal tot groot. Dochtertje was bij de geboorte 3640 gram en 51cm en heeft 2-3 weken t pakje van de prenatal gedragen, mouwen waren inderdaad al snel kort. Noppies heeft ze tot een week of 5 aan gehad, toen was ze zo'n 4,5kg.
Prenatal valt klein en Noppies smal. Onze dochter was bij de geboorte 2700 gram en 47 cm, haar eerste pakje was van Prenatal maat 50 (los broekje en shirtje) dit paste maar zat wel wat ruim. In de kraamweek Noppies maat 50 besteld en dat paste echt perfect. broekje sloot mooi aan bij de beentjes enzo.