Ik zou kijken naar wat je mooi vind! Ik heb een duurdere maar ook 2 eenvoudige goedkopere als reserve.
Koeka heb ik er zelfs nog eentje van bij gekocht zo fijn vond ik die. Blijven ook goed in de was dus zou je ook tweedehands kunnen kopen als je ze te duur vindt.
Koeka is dus een groot favoriet. Is er toevallig iemand die een doek had van baby's only? Heb na al het googelen een hele mooie van baby's only, die ik net wat mooier vind dan die van Koeka.
Ik heb een van jollein van fleece stof. Gebruikte ik veel voor in de maxi cosi, kinderwagenbak maar zelfs ook in de buggy sit. Sliep erin in de box. Koop nu voor de tweede een van jersey stof erbij ook van jollein uit de serie indians. So cute Heb zelf niks met koeka, vindt het nogal duur eigenlijk. Baby's only is volgens mij prima merk. Geloof vergelijkbaar met jollein .
Heb je een moeder die kan breien? Zo ja, haar een dekentje laten breien Bij dl had ik 2 dekentjes van wol, 75x50 cm. Onwijs veel gebruikt. Om toe te dekken bij het voeden s nachts, om onder te slapen als ze bij mij lag ( ivm te warm dekbed) om in de box of kinderwagen onder te slapen, in de maxicosi. Ideale dingen! Ze is nu bezig met een 'jongens deken' voor onze kleine man.
Ik heb eh een trappelzak van koeka, omslag deken laten maken door iemand via fb. Veder 2 warme gebreide dekentjes gekocht bij de baby dump.
Ik heb er 1 van moeders voor moeders en 1 van mijn oma van Nijntje die ze zelf heeft gemaakt...gebruik ze alleen met badderen, dus heb er precies genoeg.