gezocht foto babykamer combinatie wit/houtkleur met kleur lime of turquoise

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Pandora, 14 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    wij hebben babykamer Maartje besteld (wit/houtkleur)....nou ben ik op zoek naar foto's ( voorbeelden ) van een soort gelijke babykamer maar dan helemaal aangekleed ;) ik vind het heel moeilijk met welke kleur ik deze kamer wil gaan combineren voor ons zoontje...ik twijfel tussen lime en turquoise
    wie o wie heeft een soort gelijke kamer en wil foto's voor me plaatsen??????

2. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    heb nog even geen foto voor je maar wij hebben ook wit/houtkleur meubels gecombineerd met wit, grijs en lime, vind het zelf supermooi staan! al heb je daar minder aan zonder foto's ;)

ik denk dat bij wit/houtkleur heel veel kleuren leuk staan, het is heel neutraal als basis.. zou dan wel een leuke felle kleur erbij doen, ik doe bv ook accesoires, dekentjes en gordijntjes in lime

3. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.188
    1.749
    113
    Wij hebben ook de Maartje kamer en dan het volgende limegroen; aankleedkussenhoes, dekentje, badjasje voor aan t kapstokje, badproducten en de kruikhoezen. Krijg het jammergenoeg niet mooi op de foto..

4. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    lelijk op de foto mag ook :p ik was meteen helemaal verliefd op de kamer, maar twijfelde heel erg of ik bij de houtkleur een felle kleur wel mooi zou vinden
    wilde eerste alleen combineren met een bruin tint....maar alleen een bruintint da's zo saai ;)
    nou hebben we de hoes van het aankleedkussen wel in zandkleur gekocht...en twijfel dus tussen de combi bruintint en lime of bruintint en turquoise ( ik ga voor turquoise, vriend voor lime ;) )
    vind beide kleuren mooi, maar moet het ff aangekleed zien ;)

5. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Wij hebben de meubels ook houtkleur, en op de muren hebben we 3 muren zandkleur en 1 muur donkerbruin, dus heel neutraal
    En de gordijnen, dekentje, mandjes op het plankje zijn felblauw :D ,wou eerst limegroen doen,maar dat vond mijn vriend niet mooi...

Zal ff een foto zoeken

Bekijk bijlage 144177

Heb nu een ander dekentje in het ledikantje liggen ;)

6. mamv1

mamv1 Niet meer actief

7. winniethepoeh

winniethepoeh Niet meer actief

#7 winniethepoeh, 15 apr 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 apr 2011
    wij hebben pleun van de gardo.

8. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    de lime ziet er op de foto,s wel donkerder uit. We hebben geen turquoise maar auqa blauw.

9. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    nog eentje

10. winniethepoeh

is toch echt limegroen behang;)

11. winniethepoeh

ninja: gaaf!!!! zo had ik het voor een jongetje ook in gedachten.

*manlief wou geen roze op de babykamer, omdat we misschien wel voor een 2e willen gaan en dan kan de 2e baby zo op deze kamer*

12. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    dank je wij zijn nog steeds heel blij met het kamertje. Alleen het hemeltje is nu weg daar wil ik nog iets voor terug. Misschien van die grote witte houten letter met zijn naam.

Wij willen ook nog een tweede en as dat een meisje zou zijn(wat ik natuurlijk stiekem wel een beetje hoop haha) dan krijgt ze een echte meiden kamer met roze of paars ofzo iets.
    Daarom wouden we het geslacht ook weten want we wouden echt een kamer wat duidelijk bij een geslacht past.

Ik vind jullie kamer ook wel erg mooi. Die meubels zijn gaaf

13. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    hm nee mijn kamertje is nog veel te onaangekleed voor goede foto's helaas, heb er wel 1tje voor je gemaakt voor de kleur.. al komt er nog méér kleur in met gordijntjes en dekentjes e.d.
    turquoise is ook supermooi!! probleem met die kleur én met lime is dat veel kleuren onder die noemer vallen maar dat het per merk wel kan verschillen, de daadwerkelijke kleur..
    voordeel van lime is dat het echt een modekleur is dus er is heel veel in te koop, met turquoise zal dat wat meer een uitdaging zijn ;) of je moet zelf bv een stofje in die kleur kopen en dingen er mee (laten) maken

succes en veel plezier met de kamervoorpret!

14. mamv1

mamv1 Niet meer actief

15. mamv1

mamv1 Niet meer actief

16. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    #16 Pandora, 16 apr 2011
    Laatst bewerkt: 16 apr 2011
    meiden thanx voor de foto's :D leuke kamers allemaal ;)
    de keuze tussen lime en turquoise vind ik nu nog moeilijker...het is dus beide mooi :D
    Ik zag hier al een combi van beide kleuren voorbij komen...denk dat het ook die kant op gaat :p echt super leuk
    meer foto's zijn welkom :D:D:D over een week of twee gaan we aan het kamertje beginnen en dan kan ik lekker ff ideeën opdoen :D
    wij willen ook graag een 2e...maar die krijgt dan een ander kamertje....dus kan ik lekker nog een keer inrichten tegen die tijd ;)
    wij willen ook echt een jongens ( of voor een volgende misschien wel meiden ) kamer ;)

17. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Ik heb dan wel geen houtkleur, maar wel de combi van turquoise en lime (iets lichter).

De foto's zijn niet heel erg mooi, maar ik heb ze snel een keer genomen in het donker. En ik kan geen nieuwe nemen, omdat alles alweer is geverfd en behangen. ;)

18. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    nog één...

19. Magickwings

Magickwings Bekend lid

22 aug 2006
    714
    0
    0
    Wat een leuke fotootjes zie ik voorbij komen.

Wij hebben ook de meubels in de babykamer wit met houtkleur.
    We hebben het met zowel aquablauw als limegoen gecombineerd.
    Ik vind het zelf erg leuk en fris staan, lekker levendig.
    Morgen zal ik even een fotootje maken en het uploaden.

20. veronique2005

veronique2005 Niet meer actief

Hier ook een voorbeeld.. toen waren we wel nog bezig aan de kamer.

Deel Deze Pagina