Wie heeft er hier een sangenic nappy wrapper? En wie is er tevreden over? Ik zou graag een luieremmer willen om luchtjes te voorkomen. Nou dacht ik in eerste instantie aan zo'n emmer die gewoon luchtdicht is. (dus zonder navulcasette) Helaas blijken die niet te werken en gaat het toch gewoon stinken. Die nappy wrappers, werken die wel goed? En hoe duur is eigenlijk zo'n navulcasette?
ik ken de nappy wrapper van mijn werk in de kinderopvang, maar ook met deze emmer blijft het stinken, althans met de hoeveelheid poepbroeken op een KDV.... ik weet niet hoe de emmer is met prive gebruik. wat ik doe is om de poepbroeken eerst nog een luierzakje doen die de geur neutraliseerd (1,29 bij wibra voor 100 stuks) dit werkt perfect in combinatie met mijn diaper champ
Ik heb ook de sangenic aangeschaft. Alleen nog niet in gebruik. Maar wel in de winkel uitgeprobeerd; het inzetten en zo en dat ging wel hel makkelijk. Ik heb hem gekocht, omdat we in een bovenwoning wonen en anders de 'grote' afvalemmer in de keuken zal stinken vd luiers of anders de bovenetage. Als we een 'gewoon' huis hadden gehad, zou ik het denk ik niet aangeschaft hebben, omdat ik de luiers anders wel buiten in de afvalemmer in de tuin zou weggooien. De navulcasettes kosten nl wel rond de 9 euro. En men zegt dat je met 1 casette ongeveer 1 maand doet. Maar de sangenic is nu in de aanbieding bij de baby-dump van 25 voor 15 euro en ook de navulcassettes van 8,50 voor 6,95. Je moet de casettes proberen te kopen met de aanbiedingen of op de dagen dat de prenatal korting geeft.
Ik heb wel een nappy wrapper en vind het echt prima werken. Casettes zijn wel duur, iets van 10 euro... Maar goed, geen stinkende luieremmer. Je doet wel even met zo'n casette en je zou ook nog de plasluiers gewoon in de vuilnisbak kunnend doen om te besparen. Ik doe dat niet, vind ik niet handig.
hier ook goede ervaringen, maar om te besparen gaan hier de plasluiers inderdaad gewoon in de vuilnisbak. Wij wonen overigens dus ook in een flatje, anders had ik ze ook gewoon in de kliko gegooid.
Wij gebruiken een grote Brabantia vuilnisbak en boterhamzakjes!!! Werkt prima en stukken goedkoper! hihihi
Deze luieremmer is toevallig in de aanbieding bij het kruidvat. Sangenic Luieremmer (luieremmer, sangenic, nappy, wrapper) Er staat alleen bij dat er één cassette bij zit voor 28 luiers.. Dat vind ik niet zoveel. Dan doe je er volgens mij ook nooit één maand mee? Wij wonen ook op een flat vandaar dat ik ook graag zo'n emmer wil..
Haha vond het ook al erg toevallig. Ik ging juist bij 'babyuitzet' kijken of er wat over te vinden was hier.
even over emmer van Kruidvat. Wij hebben deze. Ze bedoelen met 28 luiers het aantal luiers wat in de emmer past. Een navulcassette zitten er meer in. En ja, ik ben er erg tevreden over! De geur (stank) is absoluut minder!! En de emmer zelf is ook niet zo groot en dat vind ik ook wel prettig. Het is geen groot ding in de kamer.
Even een andere tip voor als je op een flat woont. Ik doe er een luierzakje overheen en gooi hem daarna op het balkon. En als ik de vuilniszak wegbreng neem ik gelijk de luiers van het balkon mee. Is in ieder geval echt geurvrij !
Ze op het balkon gooien lijkt mij niks... Ik zit erg graag op mijn balkon en het lijtk me niet al te fris meer als in de zomer de zon er de hele dag op staat? Arri bedankt, ik dacht inderdaad dat de cassette voor 28 luiers was maar dat is dus gelukkig niet. Een tientje per maand zoals hier gezegd word vind ik wel mee vallen. Zijn die casettes ook gewoon bij bijv het kruidvat te koop of moet je dan echt weer naar de prenatal o.i.d.?
Duches ik breng mijn vuilniszak iedere dag weg. In de zomer zitten ze in een klein pedaal emmertje in een hoekje van het balkon. Ik ruik er niets van en zit toch graag op het balkon. Ik gebruik wel geurende luierzakjes.
Heb er een gehad, maar ik vond de navulling te duur. Het ding werkt overigens wel goed hoor! Ik kocht ook van die geparfumeerde luierzakjes bij action ofzo, werkt ook prima!
ik heb m ook gekocht op aanraden van de tante van nmn partner. mn schoonmoeder heeft m ook alvast gekocht. Volgens mij zijn die navul verpakkingen iets van 9 euro. Dacht dat er wel meer dan 28 inzaten, maar weet het niet meer zeker.
Okee dan nu de tip van de dag: Op marktplaats worden echt veel sangenics aangeboden! Veel mensen gaan na verloop van tijd denk ik toch gewone prullenbak gebruiken vanwege kosten van de cassette's. Ik heb er eentje via MP gekocht voor 7,50. Nog niet zo'n hele oude. Hij was in prima staat. De geur van vieze luiers komt er wel in. Maar buitenkant ruik je niks en ook in de kamer ruik je het niet. Na paar dagen zit ie vol dus moet je hem legen (cassette is dan niet op maar bak vol); dat stinkt wel echt als je kind ouder wordt (mijn dochter is nu 6 maanden en sinds een maandje begint het legen echt te stinken... haha). Maar goed, snel dicht knopen en weggooien en is ook zo gebeurd. Ik ben er wel tevreden over. Heb pas bij kruitvat de cassette's gekocht omdat ze nu stuk goedkoper waren. Volgens mij blijven ze helaas niet vast in assortiment. Via internet kun je er wel wat goedkoper aankomen. Of anders in de aanbieding bij prenatal (mamma mazzaldagen/ mama maandag..). Ik heb ook vaak goede ervaringen gelezen over de diaper champ. Weet het zelf niet. Maar je kan hierop zoeken en terug lezen. Doei!
Ik heb em ook. Qua geurtjes ben ik tevreden, zolang hij dicht is ruik je niks. Ik laat de luiers niet per stuk verpakken (ik draai dus niet na iedere luier de deksel rond), maar doe dat pas na een poepluier. Dat scheelt ook in gebruik van de cassette. ALs je hem namelijk gaat legen en je trekt de zak uit de emmer, rolt hij weer af en zitten alle luiers alsnog bij elkaar. Of je moet hem in 1x omkieperen in de kliko, dan heb je dat niet. Ik gebruik echt niet 1 cassette per maand hoor, volgens mij gaat ie zo 2-3 maanden mee.
Die sangenic vind ik niks, heb ik gebruikt bij mijn meiden, doordraaien lukte al gauw niet meer.. Dus nu gewoon een pedaalemmer met gewone huisvuilzakken en boterhamzakjes voor de poepluiers. Werkt evengoed en is een stuk goedkoper. Ik weet nog dat ik vroeger altijd naar de prenatal moest om die casettes te kopen en dat was dus niet in de buurt, heel vervelend. Ik vind dus dat het helemaal niets uitmaakt.