hallo allemaal, ja ja de kleintjes worden groot en mogen nu dus ook steeds meer ander voedel.. hihi fruithapje, pap enzo. Maar nu heb ik een paar vragen : Wanneer geven jullie het fruit hapje? En is het de bedoeling dadelijk dat alle fv met pap worden gegeven of alleen de voor het slapen gaan fles? .. Is me een beetje onduidelijk.. Thanks
Hoi Witte Reus Meestal geef je maar een fles met pap, en het fruithapje gaf ik altijd om ca. 10.30 uur! Groetjes Evelien
Pap hoeft niet eens, mag. Wij geven 's morgens een papfles, de rest geef ik gewoon als melk. Fruit krijgt ze hier na haar ochtendslaapje (ze is 11 mnd).
ik mijn vraag al zoeken Maar op het cb vertelde ze me dat ze straks alleen maar pap kregen ... ik snap er de ballen van. krijgen ze naar mate dat ze ouder worden alleen nog maar pap (rijstebloem ) of blijven er sommige flessen nu ook met melk? Ik doe het nu als volgt. 07.00 240 cc 09.00 fruithapje 11.00 240 cc 15.00 240 cc 19.00 240 cc melk en 5 schepjes ( schepjes die ook in de voeding zitten ) rijstebloem..
misschien bedoelen ze er mee dat Bram straks met de tijd smorgens pap eet en dan fruit tussen door en brood en warm eten, misschien dat ze het op die manier bedoelde. Bram moet pap ook maar net lekker vinden, Esmee vind het totaal niet lekker.
Wij hadden de 1e en de laatste fles met rijstebloem. Die ertussen in gewoon zo. Fruit gaven wij na het ochtendslaapje, zo rond 10 uur. Dat van die pap kan inderdaad zijn dat ze heel veel later bedoelen. Als hij 11 maanden is, en 's ochtends alleen nog pap krijgt..
Sanne is 7 maanden. Fruithapje geven wij na het ochtendslaapje, zo rond 10.00 uur. Sanne vind pap niet erg lekker dus ze krijgt gewoon melk. 7.00: fles 190+6 10.00: 100 gr fruithap 12.00: fles 190+6 15.00: beetje fruit, (Sanne wil geen drinken) 16.45: 100 gr groente hap 19.15: fles 190+6 Maar Sanne is dan ook 7 maanden oud he.
hey thanks voor jullie antwoorden.. Zucht het is nu dus gewoon een beetje uitzoeken ed... Komt goed.. thanks
Ja idd, even uitzoeken. Ik heb het CB gebeld omdat ik er gewoon niet uit kwam. Bleek dat ze 1 fles minder mocht. Dus is het nu een stuk makkelijker.