Ik heb misschien een rare vraag.. Maar toch stel ik um ff. Ben namelijk wel nieuwschierig naar wat jullie doen! Wij doen dus de foto van ons kleintje aan de voorkant en aan de 1ste kant het gedichtje. Maar ik heb dus geen idee hoe je de naam in het kaartje moet verwerken. Ik zie de opmaak wel voor me Tekst... Naam gewicht en lengte geboorte datum of iets.. Adres Maar hoe zet ik dat erin?! Hebben jullie misschien ideetjes erover want ik kom er echt niet uit!!
Wij hadden het volgende in het kaartje: Wij zijn blij en gelukkig met de geboorte van onze zoon Milan Jesse Geboren op 5 maart 2006 om 14.27 uur 3370 gram en 50 cm En dan onze namen en adres, de tekst verder gecentreert. Op de voorkant stond ook nog een keer Milan. Succes!
Wij hadden Hier ben ik dan, een kleine hartendief Kaylee Eva Een 100 op de schaal van lief! Ik ben geboren op 31 december 2005 om 12.22u en ik woog toen 1910 gram.
Wij heben een klein gedichtje in gedachten, wat dan gevolgd wordt door: .....(naam kindje) is geboren op ... juli 2006 (gaan we even van uit ) Ik hou zelf heel erg van simpel, dus ik wil liever zo min mogelijk tekst op het kaartje, maar dat is heel persoonlijk natuurlijk!
Wij hadden gewoon: Super trots en dolbij zijn wij met de geboorte van onze lieve dochter JILL 22 december 2005
Wij zijn het van plan heel simpel te houden. Normaal zijn wij ook niet zo van gedichtjes en liefdesliedjes dus spreken de meeste gedichtjes ons ook totaal niet aan. Op dit moment gaan we voor de volgende openingstekst. Om een lang verhaal kort te houden..... Hier ben ik dan! Naam Geboortedatum Gewicht en lengte en dan onze namen met het adres en tot slot onze rusttijden en een verzoek of ze voor een afspraak willen bellen. Groetjes
Ja zoiets heb ik ook in gedachten Pluk.. Ik ben ook opzoek naar korte gedichtjes maar de meeste zijn best lang
wat leuk kathy. heel mooi kaartje . ik zie dat je in roeselare hebt bevallen . daar ga ik bevallen, maar dan wel in het h hart ziekenhuis
We laten op de linkerpagina zetten: Te klein om vast te houden, te groot voor woorden. Op de rechterpagina: Naam Datum Tijd-lengte-gewicht Adres
http://tsuyoshipaula.net/baby/Alysha/be ... aartje.JPG dit is de link voor een duidelijker beeld hier staat ons kaartje
Wij hebben de kaartjes altijd heel simpel gehouden. Ook geen gewicht of tijd dat het kindje geboren is. Wel de datum natuurlijk. Ik heb ook nooit een gedichtje op het kaartje gezet. Bij deze komt wel een gedichtje (een liedje) op het kaartje i.v.m. het overlijden van mijn broer op 7 juni 2005. Het gaat als volgt: I'm wishing on a star to follow where you are I'm wishing on a dream to follow what it means And I wish on all the rainbows, that I've seen I wish on all te people, who really dream I'm wishing on a star to follow where you are Liefs, Gina
hey , vraagje , hoe kun je op een leuke manier je zoontje toch in het kaartje voor laten komen op het geboortekaartje van zijn aankomende zusje? eerst het versje en dan?? zusje van raoul(mijn zoontje) graag zie ik jullie bevindingen! greotjes twingo
Twingo, Een vriendin van me had al een zoontje en heeft pas een dochtertje gekregen. Ze had dit gedichtje op het kaartje staan. Vond het erg leuk. Misschien wel iets voor jou? Dag zusje, je ligt zo lief te slapen. Ik kijk naar je, en raak je zachtjes aan. Ik wil je heel veel kusjes geven, totdat je oogjes open gaan... Onder dat gedichtje stond dan de naam van haar zoontje. Gr Otje