Goedeavond dames! Mijn vriend en ik zijn vorig jaar in een super deluxe hotelkamer geweest. Mega leuk! Maar ja dat kostte wel wat dus dat overdoen is leuk maar voor dat geld willen wij wat anders overwegen voor een nacht of 2 of lang weekend.. Ik vind zo'n glamping idee ge-wel-dig! Mijn vriend zegt dat ook graag te willen maar gaat liever voor luxer maar als ik het echt graag wil dan gaat hij graag mee .. jullie snappen het vast, ik wil wel maar heb liever dat mijn vriend wat enthousiaster was geweest Hebben jullie leuke tips qua hotels, huisjes, hutjes.. en ja het liefst met sauna en/of jacuzzi en/of hottub en/of zwembad in het hotel/park. Ik heb best veel rond gekeken en kom nog niet heel ver, iemand tips? En wellicht hebben andere dames er ook nog wat aan!
Je hebt in Zwolle de kopere hoogte, ik zelf vind de kamers niet heel luxe, maar je hebt er wel een grote jaccuzi en sauna/ stoomcabine op de kamer bij zitten... En aan het hotel vast een mooi stukje natuur waar je een rondje kunt lopen. Zelf ben ik wat meer fan van van der Valk oid, maar daar betaal je dan ook wel meer voor... Landgoed westerlee heeft ook nog wel wat luxere kamers, die niet de hoofdprijs vragen.
Ik zou glamping gewoon eens proberen, zeker als de kinderen meegaan. Bij vakantiepark Sallandshoeve hebben ze glamping tenten met een hottub op de veranda, en een geweldige speelvijver voor de kids. Er is ook een leuk streekrestaurant met een enorme speeltuin bij het terras.
Ja wij willen dus met de kinderen ook wat nachtjes weg en 1 a 2 nachtjes alleen Dit spreekt mij ook aan, ik sla deze ook op!
Bedankt dames. Hier ben ik al blij mee! Nu rennen de kinderen rond!(studiedag) heb het een en ander opgeslagen en vanavond maar eens naar kijken