Ik kon me niet meer inhouden en heb dus een pakje gekocht bij prenatal Nou heb ik daar maat 50 gekocht, maar nu vraag ik me af hoelang de baby daar mee kan? Ik heb geen idee hoe groot de kleertjes daar uitvallen. Ik kan het nog ruilen dus wat denken jullie??
prenatal qua broekjes... ( die pyjamaachtige pakjes) vielen echt groot, daar heeft mijn dochter tot 7,5 in gezeten ik denk niet dat je hoeft te ruilen.... de eerste weken liggen ze echt met de benen opgetrokken en dan valt een broekje al gauw over de voeten heen.
Blaadje, Denk echt goed na voor dat je koopt! Ik wist in dec dat ik zwanger was en heb toen een pak gekocht maat 56. Maar wel een winterpakje. Denk dat mijn meisje die echt niet aan kan. Er zijn nu vooral zomerkleertjes!
Ik heb ook een rompertje dr bij gekocht in maat 50. Het is inderdaad een soort pyjama achtig broekje met shirtje. Het is ook gewoon zo schattig Zondag gaan we het onze ouders vertellen, ben benieuwd hoe die reageren
Vooral maat 50, die zijn zo sweet! Wat leuk gefeliciteerd! ik hoop dat je een gezonde zwangerschap tegemoet staat! veel plezier de komende periode.
Ik heb wel een shirtje met lange mouwen en een broekje gekocht. En van die pyjama achtige stof, dat moet toch wel lukken in januari??
Denk het wel. Je kunt er altijd nog een rompertje met lange mouwen onder aan trekken. Ik ben zelf in aug uitgeteld en twijfel heel erg over kleren.
meiss van harte gefeliciteerd!!!!geniet ervan en ik denk dat je dat prima aan kan trekken hoor katoen zit altijd lekker
Dat verschilt per baby. Mijn kindje begon in maat 44 en kon maat 50 dus best lang aan, maar er zijn ook baby's die beginnen in maat 56.
Mijn jongste dochtertje is geboren met 3550 gram en maat 50 was echt groot voor haar (hadden o.a. kleertjes van Prenatal, Noppies, Ducky Beau, Hema). Ze is nu 10 weken en van shirts draagt ze maat 62 en broekjes 56.
Hier weegt dochterlief 2940gr en 50 is net iets te groot.. Ze zal dus wel een tijdje 50 aankunnen! Hangt er dus net vanaf hoeveel je kindje weegt bij de geboorte.
Zoonlief heeft hier zijn eerste pakje (mt 50 Prenatal), nooit gepast . Was 4100 gram en 53 cm, ging hem echt niet worden dus. Gelukkig had ik ook al/nog een aantal pakjes mt 56, die draagt hij nu. Het hangt echt af van de grootte van je kindje!
Hier ging het shirtje maat 50 van prenatal net, rompertje was te klein en het lange broekje was een kniebroek Onze dochter was 53 cm en 3565 gram met de geboorte..
Mijn kindjes waren 3800 en 3720 gram bij geboorte, dat is nauwelijks groter dan gemiddeld. Ze hebben maat 50 prenatal wel aan gehad, een paar weekjes denk ik. Prenatal valt klein, vind ik. In elk geval kleiner dan bijvoorbeeld Hema en H&M. Bijzonder he, je eerste aankoop als zwangere. Grote kans dat het niet praktisch is, weet jij veel Ik kocht een blauw shirtje van Hema, met v-hals en glitterstreepjes. Eerste heeft het nooit aangehad - 't was toch echt een meidenshirtje. Gelukkig was nummer 2 wel een meid, dus zij heeft het gedragen. Had het toch al mooi 2,5 jaar in de kast gelegen...
Nou dan hou ik het maar gewoon, koop later wel andere dingen ook in maat 56 Het was inderdaad bijzonder om wat uit te zoeken maar wel heeeel erg leuk Zondag gaan we het aan de ouders vertellen, ben zo benieuwd hoe ze reageren! Heb bij de prenatal 2 slabbetjes gekocht met i love oma en een boekje met handige tips voor opa en oma, ik neem aan dat ze het dan wel snappen