Hai dames, Kan iemand, die de folder wel heeft ontvangen, aangeven welke voorwaarden er staan bij de bon 10% korting op een product zonder mama mazzelvoordeel? Ik vraag me af of deze korting ook geld op de kinderwagen die niet in de folder staan.
Ja voor een kinderwagen die niet in de folder staat geldt de 10%. Ik heb dat dinsdag nagevraagd in de winkel, omdat ik zelf een (Joolz) wagen wil die niet in de folder staat.
ik zie dit nu tussen de actievoorwaarden van de Mama Mazzaldagen staan: - Het merk Bugaboo en Joolz zijn behalve de aanbiedingen uit de folder uitgesloten van deze actie.
oh . ik wil idd ook de Earth. En de toezegging in de winkel die ik heb? Die aanbieding van Joolz die in de folder staat voor de Joolz day vind ik geen aanbieding. Hij kost normaal volgens mij ook 919 incl. voetenzak (en een Prenataltas). Onder welk kopje vind je de voorwaarden op de website eigenlijk?
Ik hoop dat ze dan wat met de toezegging doen maar ik ben er bang voor De 10% korting geldt alleen voor artikelen die niet in de folder staan.
Ik ook Wat ga je nu doen? ga je de hoofdprijs betalen voor de Earth of wachten of er nog een actie komt?
Vandaag bij prenatal geweest, half uur in de rij bij de kassa, het leek de efteling wel. Maar twee kassa's open, echt te gek voor woorden. Maar wel weer lekker kunnen shoppen, dat dan weer wel!
Ik was er gisteren 1,5 uur na openingstijd voor de Romer king plus. En natuurlijk al uitverkocht. Maar ik kon volgens die dame de nieuwe wel bestellen voor jawel 159 ipv 119. Ben weg gegaan. Kom ik een vrouw tegen die de king plus nog wel heeft weten te bemachtigen. Hebben ze een foutje gemaakt en haar verkocht voor 60,- !!! Naja heb 'm nu op de site van prenatal besteld en hopelijk met 2 weken op te halen bij de prenatal. Maar ik kom daar echt niet voor mijn plezier
Daarom kom ik maar weinig bij prenatal. Tijdens de vorige mama mazzel dagen, wouden we een buggy en autostoel kopen, nou we hebben bijna een uur moeten wachten voor ons iemand kon helpen, en die had alleen verstand van buggy's, voor de autostoel zouden we weer moeten wachten. en ja hoor, de buggy die ons goed beviel was uitverkocht. We zijn in de auto gestapt en rechtstreeks naar babydump gereden. Daar gingen ze nog onder de prijs zitten, goede service/ uitleg, en alles op voorraad. Het enige wat ik vaak wel leuk vind bij prenatal zijn de kleertjes.
ooo pfff dat is ook zwaar prut! Helaas heeft de babydump de romer king plus niet. Anders was ik 100% zeker naar de babydump gegaan. En inderdaad de kleertjes zijn wel weer mooi