Prenatal Mama Mazzeldagen 2014

Discussie in 'Gratis en aanbiedingen' gestart door rijo, 20 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MavAA

MavAA Lid

20 mrt 2014
    41
    0
    0
    Amersfoort
    Even erbij gepakt. Er staat niks over webshop, maar waarom dan een kraslaag?! Daarom dacht ik dat het online kon. Denk het wel hoor, waar dient die kraslaag anders voor?

Nummer v de kaart om saldo te checken is: 308001639805798.... De laatste 4 cijfers kun je krijgen via pb

Saldo net zelf gecheckt, zit nog 69,08 euro op

2. MavAA

MavAA Lid

20 mrt 2014
    41
    0
    0
    Amersfoort
    Online shoppen geprobeerd. Je kunt online niet met de giftcard betalen. Heel raar dat ze er dan een kraslaag op zetten :-S

Voor degene die toch wat gaan kopen en graag een extra korting meepakken, ik hoor graag van je

3. KimK

KimK Niet meer actief

De mazzeldagen zijn al voorbij...

4. MavAA

MavAA Lid

20 mrt 2014
    41
    0
    0
    Amersfoort

Dan pak je met deze cadeaukaart ook 10% korting :-D

Ik wil nike's kopen voor de kleine, die heeft prenatal niet. Daarom geef ik zelf nooit een cadeaubon. Altijd gebonden aan die ene winkel

5. KimK

KimK Niet meer actief

Nouja de Prenatal heeft genoeg dingen, toch? Een kadobon kun je daar zelf altijd wel opmaken lijkt me.

6. MavAA

MavAA Lid

20 mrt 2014
    41
    0
    0
    Amersfoort
    @KimK, nee, de kleding vind ik zelf te duur. Schoentjes heb ik liever Nike. En badspullen en luiers zijn nooit in de aanbieding. Ik hoor het wel als iemand interesse heeft

7. Patty86

Patty86 Fanatiek lid

8 okt 2012
    3.563
    2.861
    113
    Vrouw
    Vanmorgen nog de Prénatal voetenzak gekocht. Met mazzel kennelijk wat de prijs is nu weer regulier.

Deel Deze Pagina