Ervaringen "Cruiser" van Blokker

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door malleboe, 7 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. malleboe

malleboe Actief lid

15 okt 2008
    388
    0
    0
    Capelle aan den IJssel
    Hoi meiden,

Wie heeft er ervaring met de Cruiser kinderwagen van Blokker? Ik zag 'm vandaag staan voor 100 euro geloof ik.

Is ie handig in gebruik qua inklappen en zo? Ik zag ook dat ie luchtbanden heeft. Hebben andere merken dat ook? Want wat nou als je een lekke band krijgt?

Groetjes Cynthia

2. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Hoi,
    Mijn schoonmoeder heeft deze en ik heb de beebies first. Als je ff zoekt op cruiser of beebies first dan vind je al diverse topics hierover.
    Ik vind hem erg fijn. Is klein in te klappen, rijdt heel soepel en licht, de bak is vrij groot.
    Bij een lekke band kan je hem bij de fietsenmaker laten plakken of een nieuwe band erop laten leggen. Die koste 3 euro.
    Ook zijn er adapters voor te krijgen. Dat zijn er die oorspronkelijk op de X-adventure met ronde stangen past. Ik heb ze via Schaatsenberg in Utrecht. Dan kan je dus de maxicosi er ook op klikken.

3. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Ik de de Safari-jungle.
    Zelfde type, alleen 2 jaar geleden bij de Leenbakker opgehaald.

Ideaal ding. Grote wagenbak, en makkelijk in te klappen.
    De adapters zijn zo te koop ( X-adventure ) heb ik erbij gekocht, en ideaal..

4. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Ik heb hem eind 2006 bij de etos voor 95 euro, heeft alleen niet de tekst Cruiser erop en is zwart met blauw randje. Heb hem eens vergeleken met de cruiser van Blokker, (toevallig kwam ik iemand op het vliegveld met die wagen tegen) en het lijkt echt precies dezelfde. Zal dus wel uit 1 fabriek komen. Ik vind het een prima ding. Heb er nu mijn tweede kindje in. Rijdt ideaal, niet zwaar, makkelijk in en uit elkaar te zetten, veel plek voor boodschappen etc. Je ziet wel dat de kap over de reiswieg een beetje lichterzwart is geworden. Maar goed, ik heb in oost europa gewoon met gemiddels 5 maanden felle zon per jaar, vandaar ;)
    Ben nog steeds dik tevreden over de wagen trouwens!

5. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

fijne wagen, maar vond dat als je te scherpe bochten nam hij omkiepte.

bandjes zijn gewoon te plakken bij de fietsenmaker!

Je kan ze oppompen met een speciaal nippeltje, voor 2 euro te kopen. Zit een autoventiel op.

Toch heb ik de mijne verkocht en heb een Firstwheels genomen, doe mij toch maar een stabiele 4 wieler

6. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    ik heb een soort gelijke wagen van de gardo, kon geen verschillen, behalve kleur, ontdeken.

ik ben erg tevreden! was een super wagen en heel makkelijk in te klappen en mee te nemen.

wandelwagen inzet was wat te kort voor onze grote jongen, dus toen hebben we wel een andere wagen gekocht, maar als kinderwagen heb ik er echt super veel plezier van gehad. is overal mee naar toe geweest en mijn neef en z'n vriendin gaan deze in juni gebruiken.

Deel Deze Pagina