Krijgen jullie wel eens zomaar wat van jullie vriend/man?

Discussie in 'De lounge' gestart door bijtjuh16, 13 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bijtjuh16

bijtjuh16 Niet meer actief

Dus niet omdat je iets te vieren hebt (verjaardag, huwelijksdag etc.)

Zo ja, wat? :D

2. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ja weleens, uiteenlopend van bloemetje, plantje, ben&jerry's ijsje, een wokpan, handschoenen of laatst dikke roze sokken ;)

edit, overigens doen wij niet aan verjaardagen of huwelijksdagen.

3. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Jawel heel vaak chocola :D omdat ie weet dat ik er gek op ben.

En als hij naar zijn geboorteland is geweest neemt hij meestal een sieraad mee.

4. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    gebeurd echt niet vaak en het komt hem ook goed uit zeg maar
    afgelopen vrijdag een bloemetje (dit verkocht onze groente boer ook haha)
    vorig jaar een laptop
    en meestal als ik iets leuk vind en ook hij vind het wel handig haalt hij het op

5. bijtjuh16

@ fokje, dus alleen als hij er zelf ook iets aan heeft :p moet je toch eens anders aanpakken hahah een kledingstuk heeft hij namelijk niet veel aan.. lingerie misschien wel ;) niet om aan te trekken natuurlijk maar neem aan dat je het wel snapt

6. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.810
    9.317
    113
    Gelderland
    Nee eigenlijk niet maar ik koop heel graag van alles voor mijzelf en ik vermoed dat mijn vriend dat voldoende vind :D en ik vind dat stiekem ook wel :)

7. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Niet vaak. Zo had ie laatst mijn gouden kettinkje (die ik al maanden op de schouw had liggen omdat ie gebroken was), weggebracht naar de juwelier. Of hij neemt soms wel eens een bloemetje mee (niet vaak). Of hij veranderd stiekem de CD's in de wisselaar in mijn auto, of kopieert een CD omdat hij denk dat ik die wel mooi vindt. Het zijn altijd kleine dingetjes, maar ik vind het altijd zo lief. Hij is niet zo'n kado-type, dus als hij het doet, dan wordt ik daar echt warm van.

(zo loop ik ook al maanden te hinten dat mijn geurtjes op zijn/raken. Maar die hint komt nog altijd niet aan ;):D)

8. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Ja hoor, vriend komt regelmatig met een klein cadeautje thuis. Afwisselend van een plantje tot een flesje parfum, lingerie setje of een beetje make-up. Overigens krijg ik ook elke week een blosje bloemen :D.

9. Jel

Jel Niet meer actief

Nee, nooit. :(

Ben maar gestopt met zeggen dat ik van bloemen hou. :(

10. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.810
    9.317
    113
    Gelderland
    Oh wacht na de bevalling kreeg ik een pandora armband wat ik totaal niet verwachte en vorige week nam hij een reep chocolade mee toen hij boodschappen was gaan doen.

11. bijtjuh16

hahaha misschien moet je eens zeggen schat vind je niet dat ik vandaag lekker ruik? dan zegt hij vanzelf je hebt helemaal geen geurtje op.. en dan zeg je gewoon dat je bijna niets meer hebt ;)

12. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Heeeeeel soms!!!
    Het laatste wat ik me kan herinneren is lekkere dikke pantoffels die hij voor me meenam toen hij naar de Hema moest. Lief toch? Verder geven we elkaar eigenlijk nooit iets. We zijn laatst als kerstcadeau voor elkaar lekker samen uiteten geweest...

13. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    haha idd maar vind het toch altijd wel leuk dat ik iets aan geef dat hij het ophaald
    lingerie heeft hij 1x gekocht leuk, maar koop het liever zelf, hij had zijn haha

14. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Jel blijf de hoop houden!
    Die van mij was ook nooit zo van de spontane kado's...maar sinds een jaartje doet hij het wel ineens. Sieraden heeft hij dan wel altijd gedaan,maar dat is meer iets wat moet van zijn moeder :D :p.

15. kawaii

kawaii Fanatiek lid

9 mei 2011
    1.364
    0
    0
    brabant
    Zo af en toe eens. Laatst kwam hij thuis met een mega bos bloemen. Ik helemaal verbaasd "huh waar heb ik die aan te danken?" Zijn antwoord was "gewoon omdat je nu zo moet lijden tijdens de zwangerschap.. vind het zo erg voor je en kan er niks aan veranderen.." de schat! Ik smolt echt!

16. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Sterker ... als ik een geurtje op heb, dan zegt ie "goh, wat ruik je lekker" en dan zeg ik "ja, ruik maar goed, want het is BIJNA op!! *en trekt dan een zeer betekende blik richting manlief*.

Het is een spelletje aan het worden, ik kan ook net zo goed zelf naar de Ici Paris lopen en een geurtje kopen, maar ik vind het wel leuk om 'm te pesten.

17. Jel

Jel Niet meer actief

Ach ja, het gaat me ook niet om de heb of zo. Ik vind het gewoon zo'n leuk gebaar als hij een keer met een klein cadeautje thuis komt. Maar hij geeft er totaal niet om.

18. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Ja, regelmatig een bloemetje, of geurtje of gewoon gezellig een etentje.

19. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Nee, hier eigenlijk nooit...maar ach, vind het niet zo erg hoor:)

20. tulip

tulip Niet meer actief

nah, ook niet zo'n super attente man hier hoor. Een bloemetje meestal alleen als hij het gevoel heeft dat tie iets goed moet maken;)
    Wel wil die heel af en toe als hij alleen boodschappen gedaan heeft, iets lekkers meebrengen, maar dat is dan ook omdat hij er zelf zin in heeft..

o ja, dat vergeet ik. Op zn werk trakteren ze vaak van die gezoete koeken van de bakker, die vind hij zelf heel vies, maar pakt er toch 1 en bewaard die dan in zn broodtrommeltje voor mij, dat vind ik toch wel heel schattig.

Deel Deze Pagina