Hoi, Is er iemand die hema kortingszegels heeft gekregen en er niets mee doet? Het gaat om de 25% korting zegels die vorige week werden uitgegeven. Misschien ruilen tegen DE punten? Of lekker in het leven bonnen. (m.u.v. de pamper, cola en roosvicee ) Groetjes
Waren ze van de HEMA? Ik had ze in mijn tas liggen, maar wist niet waarvan. Had 10 zegels en heb ze weggegooid Wat dom van me... Tenminste het waren rode ronde zegeltjes maar er stond geen HEMA of iets dergelijks op.. Lekker snugger van me zeg!
Jacky78, je hebt pb terug Bonkie, het zijn inderdaad die ronde rode zegels. Wat sneu dat je niet wist waar ze van waren (raar genoeg staat er inderdaad geen Hema op).
Waren er die dan, wij krijgen sinds enige tijd geen folders meer, zie je dan loop ik weer van alles mis
De stickers zaten ook niet bij de folders. Je kreeg de stickers vorige week bij de Hema wanneer je wat gekocht had
Ik had ze laatst ook in mijn portemonnee, geen idee waar ze van waren! Toen hadden we weer wat bij de Hema gekocht en kreeg ik weer die zegels en toen was het, oh ja, daar zijn ze dus van! Maar helaas voor jou ga ik ze allemaal zelf gebruiken . We hebben nog een paar dingetjes nodig. Alleen voor ons niet zo'n handige periode om ze in te wisselen , maar ik ga ervan uit wel een weekje overtijd te lopen dus ik heb nog even . Heb alvast wel een lijstje gemaakt zodat vriendlief het eventueel kan halen.
Jawel hoor Is geldig van 18 t/m 21 maart dus ik heb nog wel belang. Wat zou je er voor willen ruilen?
kijk dat vind ik nou een mooi antwoord zeg, wat zijn er lieve mensen in de wereld! mocht iemand er nog 1 overhouden, dan hou ik me ook nog aanbevolen
Leuk dat iedereen elkaar zo helpt op zwangerschapspagina! Ik wil de komende dagen even kijken naar een tankini, had een leuke gezien bij de hema. Beetje rood bedrukt. Hopelijk is die nog in me maat.