Wie heeft een kortingscode van Landal Greenparcs voor de midweek van 27 december 2011 voor me? Makro heeft ieder jaar een code. De code is ieder jaar geldig met aanpassing van het jaar. Als iemand de code van vorig jaar nog voor me heeft, zou dat top zijn! Gaat om een code die 50 euro korting geeft en een fles wijn. Dank!
ik zal even zoeken. We hadden hem ook en hebben hem ook al gebruikt. Ik hoop dat ik hem nog voor je heb.
Bedoel je deze: Voor een zorgeloos weekend, midweek of langer, is Landal GreenParks dé plek om heerlijk te vertoeven. Geniet van de rust, ruimte en natuur op één van de parken van Landal GreenParks! Waardecheque t.w.v. 50 Boek een verblijf in de periode van 3 januari 2011 tot 23 december 2011 en ontvang: 50 korting op een weekend, midweek of week; een gratis voorkeurboeking (t.w.v. 16); een fles wijn* (bij aankomst in de bungalow). Dat is pas een goed begin van uw vakantie! link: Landal GreenParks | Ruim 65 bungalowparken in Nederland, Duitsland, België, Oostenrijk, Zwitserland en Tsjechië