Prenatal, zij snappen het echt niet!

Discussion in 'De lounge' started by SuusW, Jun 19, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

Apr 25, 2011
    6,036
    2,900
    113
    't Gezellige Brabant
    Ik vind de winkel op zich niet onprettig, maar ik stoor me idd ook aan het personeel. Er lopen een heleboel van die jonge grietjes rond, die misschien nog niet eens 18 zijn. Ze hebben gewoon totaal geen ervaring en ik zou liever door een ervaren moeder bijvoorbeeld geholpen willen worden.

Ik heb laatst een keertje een positiejurkje terug gebracht die na 1 maand al dun werd en zelfs gaatjes vertoonde. Ik mocht een andere uitzoeken, maar had daar op dat moment geen tijd voor. Ik vroeg om een tegoedbon (hoefde m'n geld niet terug ofzo, want ik kom er vaker). Maar nee, lastig dit en moeilijk dat. Op mijn aandringen toch een tegoedbon gekregen. Al met al was ik nog 3 kwartier verder :(.

Wat ik ook al een aantal keren gehad heb, is dat ik bij de kassa zo lang moet wachten voordat je aan de beurt bent. Lekker als je daar als je daar als zwangere met dikke buik staat. Niet zo goed over nagedacht.
    Dat van de cadeaubonnen niet online in kunnen wisselen vind ik ook jammer. Ik heb er nu eentje gehad en had graag wat dingetjes willen bestellen, omdat ik net bevallen ben. Nu heb ik ze maar elders laten halen. Ach, het vooruitzicht straks lekker dat geld uit te mogen geven is ook leuk! Als de wachttijd bij de kassa maar een beetje acceptabel is de volgende keer :p.

2. Live

Live Actief lid

Jun 16, 2010
    175
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanwege de prijs ga ik vaak niet naar Prenatal, dan liever Baby-dump inderdaad. Maar ik moet zeggen dat ik vaak wel vind dat ze leuke kleertjes hebben!

Verder vind ik een heel groot nadeel dat ze qua site gigantisch achterlopen voor deze tijd. Inderdaad een Baby-dump of Wehkamp (wat niet eens een babyspeciaalzaak is!) doen het veel beter op dit gebied! Hopelijk gaat Prenatal hun webshop nog eens vernieuwen, dan zou ik overwegen om daar wat te bestellen :)

3. SuusW

SuusW Actief lid

May 5, 2010
    247
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zullen we hoofdkantoor Prenatal een mailtje sturen met het advies dit topic even te bekijken?

Hoeveel gratis tips en adviezen van je doelgroep wil je hebben!?! ;)

4. Johannal

Johannal Fanatiek lid

Jan 28, 2009
    3,119
    0
    0
    Hahahaha dacht ik ook al :p Gratis marktonderzoek en hartstikke eerlijk! Precies je doelgroep! Weet je wel niet wat dat kost!!!!:D

5. sandraske

sandraske VIP lid

Jul 23, 2010
    14,043
    0
    0
    Noord-Brabant
    dat geld voor iedere winkel toch? Als ik bij supermarkt loop, vind ik het ook wel fijn als het personeel vriendelijk is.

Ik heb geen nare ervaringen met prenatal, ik kom er niet zo veel. ik vind t alleen super onhandig dat de winkel hier in de buurt twee verdiepingen heeft zonder lift. Errug handig met een kinderwagen/buggy!

6. dirksmama

dirksmama VIP lid

Aug 29, 2007
    22,170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Dat vind ik dan heel netjes van de filiaalleider!
    En je hebt dus eigenlijk gedaan wat hier in aan ander topic besproken wordt: afdingen.

7. Delight

Delight Fanatiek lid

Jan 17, 2011
    2,157
    0
    0
    HBO Facility Management
    Salland
    Ik vind prenatal dus ook drie keer k*t!
    Waardeloze ballentent, al die chicks met die microfoontjes..
    Komt mijn ietwat ruige vriend binnen, die dol is op babyshoppen (he, don't judge!) worden we gewoon ACHTERVOLGT!

Om over de service niet te spreken.

Gelukkig is het opgelost en voortaan dus lekker naar andere winkel haha! :)

8. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    Hier ook een slechte ervaring. Had 2 tankini's besteld via de site (om er uiteindelijk 1 te houden, kijken welke het mooist zou zitten). Alles gelijk betaald. Krijg ik dik een week later (!!!) een mail dat ze niet meer leverbaar zijn en dat mijn geld terug gestort zou worden. Ik baalde als een stekker, want dat waren de enige voordelige tankini's die ik op dat moment kon vinden (was in december), maar vond het ook mega slordig dat ze de producten nog wel op de site aanboden en niet meer hadden.

9. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

Oct 29, 2008
    3,862
    0
    0
    Brabandse Land
    Vanmiddag even met een vriendin wat terug gebracht,ze had geen bon meer en kreeg toch geld terug.En er werden trouwens gewoon gratis tasjes gegeven,ze bieden het alleen niet meer actief aan.

10. krabbeke

krabbeke Actief lid

Jun 30, 2009
    395
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nu we het over onervaren verkoopsters hebben, wij zijn van de week naar een auto stoel gaan kijken voor onze kleine man. Ik weet dat het beter is om hem zo lang mogelijk in de mc te houden en dat doen we ook gewoon. Dit werd ons ook netjes verteld bij de babydump en een andere babywinkel.
    Zegt die muts bij de prenatal: hij kan makkelijk in de autostoel hoor, de mc is helemaal niet veiliger. Baby's kunnen al vanaf 6/ 7 maanden in een autostoel.

eeh...ja, bedankt voor de info ;) (je zal maar mensen krijgen die haar wel geloven met alle gevolgen van dien :$)

11. Smile

Smile Fanatiek lid

Sep 11, 2008
    4,358
    0
    0
    Hier ook geen prenatal fan. Ze hebben leuke spulletjes...maar dat is dan ook alles. Het personeel is niet bepaald vriendelijk. En zonder dikke buik, word je echt niet geholpen! De website is waardeloos en de rijen voor de kassa zijn altijd ellenlang. Nee...hier vaste klant bij Babyplanet!

12. Sila24

Sila24 Niet meer actief

nou de babydump in grou is vele malen mooier dan prenatal hier. Je hebt er een koffie hoekje met tafels stoelen en vriendelijk personeel dat klantvriendelijk si

13. mm7

mm7 Fanatiek lid

Feb 9, 2010
    2,801
    28
    48
    Je kan een kado pas wel inleveren op de site, kras de achterkant open en deze vul je in als kortingscode, dit is wat ik vandaag heb gehoord in de Prenatal. Nu ga ik het straks even proberen of het ook echt werkt!

14. vlindermoeder

vlindermoeder Fanatiek lid

Mar 30, 2009
    2,597
    1,052
    113
    Hier
    ik was een grote fan tijdens mijn zwangerschap. leuke positie kleding en goede prijs. maar alle kleertjes van de prenatal werden na een paar keer wassen al lelijk. personeel is onervaren en daardoor lange rijen bij de kassa's want 9 van de 10 keer komt het meisje er achter de kassa niet uit en moet er iemand bij komen.
    ik had een simpele vraag over een speen en dat meisje keek alsof ze water zag branden (baby verslikt zich vaak).
    ik kwam daar redelijk vaak en personeel zei me zelfs buiten de winkel gedag. wou een keertje wat terug brengen maar bon vergeten, maar ik kreeg mooi geen geld terug of een te goed bon. mocht alleen gelijk wat uit kiezen maar ja. net op dat moment even niks nodig.

al met al kom ik er nu echt niet meer en als vriendinnen er heen wil waarschuw ik ze wel met de woorden als ik jou was zou ik niet daar heen gaan.

heel jammer want we hadden ook een gardo hier en daar hadden we prima service. we hadden met 10 weken al een kinderwagen uitgekozen, maar de zwangerschap liep niet goed af. winkel bood zelf aan om of de wagen terug te nemen of de garantie pas in te laten gaan op het moment dat er een kindje was. uit eindelijke hebben we de kinderwagen mee naar huis genomen en toen ik bevallen was ben ik langs gegaan en is mijn bon aangepast!!! toen mijn vriend de wagen ging ophalen kreeg die ook nog een hele lieve knuffel mee. kijk zo hoort het. jammer voor de nieuwe zwangere in de buurt dat de gardo weg is

15. Linana

Linana Niet meer actief

Hier ook hoor, zowel de prenatal in Assen als Groningen stelt niks voor ivm de babydump :)

16. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik vind die in Groningen juist erg fijn. Smaken verschillen blijkbaar :D

17. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Volgens "vraag en antwoord" op de prenatal website niet
    Maar ben wel benieuwd!

18. Rosa5

Rosa5 VIP lid

Oct 21, 2011
    7,561
    1,935
    113
    Enige nadeel, die lift stinkt zo.

19. mm7

mm7 Fanatiek lid

Feb 9, 2010
    2,801
    28
    48
    Nou idd het werkt niet, dus hoe die muts in de winkel er nu weer bij komt!

20. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ja?
    Kan ik me niet herinneren... moet zeggen dat ik hem misschien 1x gebruikt heb. Ga altijd met de trap .. of hoef niet boven te zijn ;)

Share This Page