Prenatal, zij snappen het echt niet!

Discussie in 'De lounge' gestart door SuusW, 19 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gerdatje

Gerdatje Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.920
    0
    0
    100% Mama
    Achterhoek
    Vind ik dus ook, heb nu ook wat kleertjes. Na 1 keer wassen zit het er al niet meer uit.
    En echt goedkoop is het ook niet.

2. Linana

Linana Niet meer actief

Ik ben nog nooit met de lift geweest :) Maar ik ben ook maar 1 keer boven geweest, daarna nooit meer.

3. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    Hier ook veel problemen met Prenatal kleertjes :x Paar keer waren er drukkertjes afgevallen na 1 wassen, rompertjes die bij de drukkertjes gescheurd waren en pas nog een pyama gekocht waarbij een sierlintje zit, na 1 keer wassen is dat lint kapot gegaan (helemaal uit elkaar, kan even niet op het juiste woord komen :p) :x Ze hebben leuke meisjes kleding maar de kwaliteit is om van te huilen lol :p Ik koop er geen kleding meer.

4. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    @SyrianBeauty; uitgerafeld? :p

Ik vind de babydump ook veel leuker, pas nog onze nieuwe autostoel gehaald. :) (ze hebben nu 15% korting op autostoeltjes, voor de geïnteresseerden :D)

5. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
  6. Sweetheart86

Sweetheart86 Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.139
    0
    0
    Asisstent hypotheekadviseur
    Nah zeg wat belabberd!! Wehkamp gaat als een trein geloof ik met goeie klanttevredenheid! Heel goed zeg...

7. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    Haha, juist dat bedoelde ik :p:D

8. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Lol :D

9. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
  10. SuusW

SuusW Actief lid

5 mei 2010
    247
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, en behalve Wehkamp is ook Bol.com lekker aan de weg aan het timmeren. Voor 22.30 een buggy besteld, morgen in huis, en nog zonder verzendkosten ook!

Zou Prenatal zich niet afvragen waarom Wehkamp en Bol.com zich vol overtuiging op deze doelgroep storten?

En... klein detail, bij bol.com kun je cadeaubonnen en cadeaukaarten inleveren op de site!!!

Dus alle zwangeren van nederland...zet maar snel een bol.com giftcard op je lijstje ipv een prenatal giftcard! ;)

Deel Deze Pagina