Hallo dames, Wie kan mij vertellen waar er een soort "magastore" van de prenatal zit? Ik ben in de Amersfoort winkel geweest maar vond die naar mijn idee een beetje klein. Wellicht zijn er grotere prenatals, maar ik weet zo niet waar. Aangezien ik volgende week wat lekkere vrije dagen heb ga ik dan liever winkelen in een plaats waarvan ik zeker weet dat er ook een grotere prenatal is. Helaas gaat de echte megastore langs de A1 pas in 2012 open Dan ik onze kleine dreumes al geboren! En wij weer verhuist Ik hoop dat iemand mij wat vergelijkingsmateriaal kan geven, op de site van prenatal zie ik nl ook niet de vloeroppervlaktes van de winkels. Misschien een tip als prenatal personeel dit leest hihi Groetjes!
Je moet even op de site kijken, er is verschil tussen stadwinkels en warenhuizen...De warenhuizen zijn allemaal wat groter...Hoop dat er 1 bij je in de buurt te vinden is...
Volgensmij valt eindhoven ook onder groot. En in ehv zit ook de grootste babydump (die zetten het vloeroppervlak er wel bij op de site/folder).
In Amsterdam bij de Arena zit een hele grote en in Breda op de woonboulevard. En ik persoonlijk vind die in Breda nog groter en mooier dan die in Amsterdam.
Pfff, nou ik zou de Prenatal op de Woonboulevard in Utrecht mijden als de pest, iig wel als je ook advies wilt over bepaalde dingen. Wat een vreselijke wijven werken daar zeg. Dan zou ik liever naar Amsterdam rijden.
Ik vond de prenatal in breda tegenvallen.. voordeel is dat die vlakbij de kidsfactory zit en die vond ik geweldig!
Bij rosmalen/den bosch zit ook een grote en in breda. Succes!! (wij hebben hier in de buurt ook alleen een mini prenatal, met bovenverdieping, zonder lift???? Is niet mijn favo winkel moet ik zeggen)