Dag dames!!! Ik ben me nu aan het orienteren op geboortekaartjes... waar hebben jullie die van jullie besteld of laten drukken?
haaaj! dit is ons eerste kindje en we wisten ook niet goed en wat we wilden, we hebben ons kapot gesurft op het net maar uiteindelijk hebben we ons kaartje gevonden. wij hebben ons geboortekaartje besteld op: Geboortekaartjes - De grootste online aanbieder en drukker van geboortekaartjes tot nu toe hebben we een super service gehad, alles volgens 'afspraak' je kunt je kaartje zovaak mogelijk veranderen qua tekst en ze sturen binnen 2dgn weer een nieuw exemplaar op de mail naar je zodat je weer kunt kijken of je het ermee eens bent.. en omdat onze kleine nog niet geboren is, is hun service best snel en kaartjes zijn niet super duur succes met het zoeken
Wij hebben boeken geleend van een drukkerij hier in de stad. Na een stuk of 9 van die boeken te hebben doorgespit, hebben wij een kaartje naar onze smaak gevonden. Met de drukker rond de tafel gezeten om nog een mooi lettertype uit te zoeken en daarna de kaartjes besteld. O ja, ook nog een proefversie ontvangen via de mail voor een jongen en voor een meisje. Zodra de baby geboren is, even een belletje naar de drukker en de kaartjes kunnen direct gedrukt gaan worden.
nou ben zelf ook aan het zoeken, ik heb ergens setje voorbeeldkaarten besteld, die zijn wel leuk alleen ik vind ze erg klein 10 bij 12 cm en er komen nog drukkosten bij :S
wij hebben 4 jaar geleden bij een drukker alle boeken mee gekregen, die hij in huis had... kon niks vinden Daarna een blanco boek mee gekregen (buromac-creatief) en toen naar wens ons kaartje laten maken. Voor de 2e en nu voor de 3e hebben weer hetzelfde kaartje, zelfde opzet, alleen een andere kleur
hallo wij gaan ze bestellen bij www.kaartje2go.nl zijn ook niet duur vergeleken bij de rest omdat wij niet supper veel kaartjes nodig hebben (50) ongeveer en dan zitten we op ongeveer 70 of 80 euro incl afdrukkosten alleen de postzegels nog
Wij gaan dit keer bestellen bij AAGJEONTWERP.NL | Maak uw eigen geboortekaarten, trouwkaarten, verhuiskaarten, kerstkaarten, verjaardagskaarten, doopkaarten, rouwkaarten, uitnodigingen of een kaart voor gewoon zomaar. Ik wil de naam van Uk graag op de voorkant en dan een harmonicakaart, in ons geval met 5 vouwen. Ik heb een proefkaartje besteld en die zag er mooi uit, alleen wij willen een iets groter kaartje, maar dat kon gelukkig ook.