Mijn man snurkt echt de hele nacht door, zoooooo vervelend hahahaha Nu vertelde de huisarts dat er een oplossing voor is: de snörex. Dit is een soort beugel die ervoor zorgt dat je niet meer snurkt. Alleen kost deze meer dan 500 euro en onze verzekering vergoed hem niet Weet iemand anders misschien een oplossing? Of heeft misschien iemand ervaringen met de goedkopere versie ervan (tussen de 50 en 100 euro)? Je zou me heel veel nachtrust ermee bezorgen Veel liefs, Selin
Ik zag pas laatst bij de apotheek en volgens mij is er nu ook een reclame over een soort strip die plak je dan op de neus. Je kon een gratis strip aanvragen. Misschien is dit voor jullie de uitkomst. Heb alleen geen idee wat de naam nou is. Balen dat het je nachtrust kost. Groetjes, Elvira
Bij mijn man werkt het snurk horloge wel goed. Die reageert op geluid. Als hij dan hard snurkt, geeft het ding stroomstootjes af en daar reageert hij dan op door te stoppen met snurken.... Het klinkt heel hard, man onder stroom zetten , maar het werkt wel. We hebben hem gekocht bij ....ohh nou weet ik die naam van de winkel niet meer (hormonen )
Bij mijn vriend werken die pleisters prima. Het ziet er niet bepaald charmant of sexy uit, maar ik slaap er een stuk lekkerder door! Ze heten BreatheRight en je kunt ze bij de meeste drogisten wel vinden. Succes ermee! Groetjes Jelske
Ik zit hier met hetzelfde pobleem. Mijn vriend heeft vorige week een slaaponderzoek gehad op het ziekenhuis en we krijgen de 28e de uitslag. Dus ik moet nog even geduld hebben... Heb er ook al aan gedacht om die strips te halen, ze werken dus wel?
Die pleisters ga ik ook halen, ben vannacht weer naar zolder verkast want ik werd echt gek van het gesnurk . Normaal werd ik er niet wakker van als ik eenmaal sliep hoorde ik niks meer maar nu word ik van alles wakker (behalve de wekker )
Mijn man snurkt ook zo erg en hij begint al met snurken voor hij is slaap is gevallen! pff ik geef hem dus een harde trap en dat helpt ook
hier nog 1 die snurkt...t word met de jaren erger maar kan nog redelijk slapen maar als ie snurkt dan sla ik em gewoon af haha
Hier ook een snurkende echtgenoot Anti-snurkspray helpt voor geen meter, die pleisters heeft hij nog nooit geprobeerd... De beste oplossing hier is het logeerbed als ik gillend gek word
Hier nog een snurkende echtgenoot. Heeft ook een slaaponderzoek gehad maar de arts vond t nog wel mee vallen. Hij zei ook dat hij zelf erger snurkte maar dat zíjn vrouw er tenminste niet over zeurde...en bedankt! Hij heeft ook die Breath Right strips geprobeerd, hij merkte zelf wel dat hij er meer lucht door kreeg, maar het snurken werd er niet minder door. Helaas. Ik zie trouwens dat jullie zelf naar het logeerbed verhuizen als hij zo snurkt? Hoezo, híj is toch de boosdoener, dus hier gaat híj naar het logeerbed
Nou hier helpt schoppen en slaan niet hoor! haha hij ademt dan 1 of 2 keer normaal en gaat dan net zo hard weer verder. Hij heeft al eerder een slaaponderzoek gehad en is toen geopereerd. Ze hebben zijn amandelen eruit gehaald en zijn huig verwijderd. Het is toen een maand of 3 goed gegaan en toen was het weer mis. Dus nu zullen we de uitslag nog maar even afwachten. pfff. Word gek van die slapenloze nachten! Gelukkig slaapt demi wel lekker de hele nacht door.
Ja ik sta ook wel verbaasd ik ga echt me bed niet uit omdat hij ligt te snurken, ik geef hem een harde trap en zeg dat hij uit bed moet hahaha! ....... nee hoor hij stopt over het algmeen eventjes met snurken als ik hem een duw geef en dan val ik alweer in slaap.
Hier ben IK de snurker.. Die strips voor je neus enzo helpen bij mij niet, want ik snurk "vanuit mijn keel" zeg maar. Mijn man gebruikt gewoon herriestoppers, helpen perfect! hahahaha
hier nog een ervaren iemand... Mijn man is er zelfs voor geopereerd, nou niets geholpen hoor. Ik slaap met oordopjes in, maar dan wordt ik nog wakker van hem. Als ik er echt niet van kan slapen ,mag hij beneden op de bank gaan liggen...
mijn man snurkt ook als een gek en sinds ik zwanger ben word ik gek van hem sinds een week of 3 gebruik ik oordopjes die ik bij de apotheek heb gekocht ! 5 stuks die je 5x kan gebruiken voor 2.5 euro ! en ik slaap geweldig ! probleem zal na de bevalling wel weer terug komen want dan geen oordoppen meer dan misschien idd 'van die pleisters voor op zijn neus kan hij ook eens voelen hoe het is om voor schut te lopen ! ha ha
hier nog een snurkende vent alles al geprobeerd. alleen opereren helpt misschien. Heel typische aan zijn ademhaling kan ik al horen wanneer hij in slaap valt haha. maar ik ben wel heel benieud naar het horloge en wat die dan weer kost haha want het is niet noraal wat we daar al aan hebben uitgegeven
Ik wil jullie even wijzen op een gesloten topic in de lounge. Het heet Slaapapneu. Ik heb er toen een en ander geschreven. Ben er nogal fanatiek op, want het kan verstrekkende gevolgen hebben. Partners van snurkers: lees het eens na. Misschien heb je er wat aan. Groetjes, Addy
ooooooooh zucht ben toch niet de enige.. ik verkas ook vaak naar zolder, want hij gaat echt niet het bed uit.. hij gebruikt op het moment gewoon neusspray en ik slaap al 2 weken achter elkaar in ons heerlijke waterbed... oordopjes done that pleisters; been there..
Gelukkig helpt het bij mijn man nog als ik hem een por in zn zij geef. Dan draait hij automatisch de andere kant op en dan is het lang genoeg stil, zodat ik weer in slaap kan vallen. Hij kwijlt er alleen soms zo bij JAK.. Daar heb ik nog niks voor gevonden helaas.
oh wat erg he. ik moet altijd zorgen dat ik eerder in slaap val anders is het een ramp. neus dichtknijpen, trap geven,kussen wegtrekken en hoofd anders leggen helpen niet. en ik heb zo'n lekkere vent die bijdehand is want hij merkt er zelf niks van dat hij snurkt dus dan heeft het "volgens hem" ook geen nut om iets uit te proberen. Nu hebben we een waterbed dus als hij begint te snuken dan hoef ik maar even te bewegen op dat ding en hij veranderd van houding. maar dat helpt ook maar voor 2 min.