Toevallig heb ik de aankondigingen van de afgelopen jaren nog het was steeds half april en half september, ik denk nu ook de 3e week van september.
Dat zou dan idd mooi uitkomen, of het echt zo is weet ik niet, maar het was vorig jaar ii de 3e week van september en de 3e week van april.
De laatste 2 keren in april en laatste keer in september was het het 3e weekend (en 2-3 dagen ervoor) geloof ik! Ik heb hier ook gretig gebruik van gemaakt!
als je je hebt opgegeven voor de babydoos en daarbij je email adres hebt opgegeven, sturen ze automatisch een mailtje wanneer het begint!
ah, dat heb ik, dus dan krijg ik een mailtje!? maar dan wel op tijd hoop ik wil graag plannen... haha
Houden jullie ons hier ook op de hoogte. Ze doen er wel geheimzinnig over. Ik kreeg de vorige keer dat mailtje te laat, maar wist het via een vriendin. & die dag in de winkel deden ze alsof dat niet zo was. Na twee medewerkers te hebben gevraagd gaf eentje toe. vreemd
Ik heb te horen gekregen dat het op de 25e begint! Zeiden ze in Zwolle tenminste... Mocht ze eigenlijk nog niet vertellen, maar was een tip!
Ah, thank you! de 25e, daar kan ik nog wel op wachten! als meer dit bericht horen, doen jullie dat even bevestigen hier dan?
Kijk... dat is altijd leuk Ik heb even gekeken naar de actie van afgelopen april. Dit is de advertentie: klik hier Altijd goed te weten dat het ook geldt voor de webshop Ik heb overigens pas 22-04 hier bericht van ontvangen, dus vlak voor de actie zelf. Zal voor september denk ik net zo zijn.
Ik ving vandaag iets op in een gesprek bij de prenetal, het zou (rond) 23,24,25 september zijn, ze hadden het over een woensdagkoopavond dus dat zou dan 24 september zijn... Klopt dus wel met die derde week in september! Groetjes en shop ze!