kom je er alleen achter via de een meel van hun? Ik ben wel lid van wij jonge ouders...zouden die een extra editie maken? Anders houd ik het hier in de gaten.
Ik zie nu op een ander forum dat er daar gezegd word dat je niet 20% korting krijgt, maar die 20% in waardebonnen?
ik ben afgelopen zaterdag daar geweest... wij vroege hoellang de levertijd op de kinderkamers waren en toen zei ze 6 tot- 8 weken...dus wij zo owww dan hoeven we maar een paar maanden van te voren terug te komen.... Nou zei ze als je het laatste weekend van sept terug komt dan krijg je 20% korting....op alles....alleen voor sommige merken geld dit niet...zoals de mooie bugaboo die wij willen....maar daar krijg je 10% besteding op terug.. dus dames hier in den bosch is het, het laatste weekend van sept
Hihi... er zal nu vast wel snel duidelijkheid komen... Ik zal het in ieder geval wel even melden, zodra ik het mailtje heb ontvangen... mocht iemand anders nog niet de officiele melding hebben gedaan
Op de site van Prenatal staat dat de Mama Mazzeldagen op 25, 26, 27 en 28 september 2008 zijn. Moest wel ff zoeken om te vinden, maar het staat er echt!
Thanks... ik heb het ook gevonden. Wisten jullie dat er ook speciale dagaanbiedingen zijn. De 20% geldt niet op het merk Avent, maar wel op de speciale dagaanbieding, zie hier: http://www.prenatal.nl/Fun/funarticle.aspx?id=25 Dus dat is voor sommigen misschien ook wel handig om in de gaten te houden Zo... ik ga even voorshoppen Ohja, het leuke is... Ik kan de babydoos nu ook ophalen
Ja, maar bij het Kruidvat is het deze week 25% op alles van Avent, dus dan zou ik niet wachten op die aanbieding van Prenatal.
Op Avent krijg je alleen volgende week woensdagavond 20% korting bij Prenatal, maar deze week krijg je bij het Kruidvat 25% korting.
dank u dames! we gaan een lijstje maken en dan naar de prenatal! ik las trouwens dat de babybeddengoed 20 % korting is bij de hema en ik moet nog molton en hoeslakens, die kan ik beter bij de hema halen dan he? Liefss, Taliaa