nou ik heb zeker bij de hema verkeerd gekeken want...ik zag dat volwassenen beddengoed wel in de aanbieding was. Of wij hebben een te kleine hema hier.
Ik krijg deze week een cadeaubon van de prenatal ter waarde van 275,- euro! Deze bon krijgen we omdat ze het kamertje 5 weken te laat hebben bezorgt. Nou daar wil ik wel 5 weken op wachten. Ik wil tijdens de mama mazzeldagen deze bon besteden, moet nog een box hebben en nog een paar kleine dingetjes. Maar is het niet zo dat tijdens de mazzel dagen veel dingen zijn uitverkocht, of op zijn?
Heeft iemand misschien ook een link waarop staat of er extra koopavonden zijn en waar? Groetjes Domino
Wij hebben onze box en wiegje ook tijdens de mama mazzeldagen gekocht. Prenatal had deze spullen niet op voorraad dus hebben ze de spullen voor ons besteld, we moesten wel meteen alles afrekenen om de korting te krijgen. Maarja het scheelt echt veel geld, zeker op de grotere aankopen!
Meubels, kinderwagens en autostoeltjes moeten ze sowieso bestellen en voor de rest. Ik ben er nu drie keer geweest en als je gewoon op donderdagmiddag gaat of vrijdag ochtend, dan is het niet drukker dan anders. Je kunt in Grunn echt een kanon afschieten.
De laatste keer was ik zelfs op een zaterdag geweest in Leiderdorp. Nou, er waren niet meer klanten dan normaal! Haha ga nu ook weer de winkel leegkopen, heb onwijze nesteldrang in de vorm van shoppen
Volgens mij kun je hier meer vinden, dan nog even de koopavonden aanklikken: http://www.prenatal.nl/Fun/funarticle.aspx?id=24
ik heb de mail ontvangen, maar het stond al ruim een week op de site (zie vorige pagina) veel plezier allemaal
ja het was idd al langer bekend ik kreeg ook een mailtje maaruh wat ik me nu afvraag! is het nu zo dat je op ALLES behalve die ene merken korting krijgt? En geldt dat dan ook voor elke dag van de mazzeldagen? of is dat niet zo?
ik zag het ook. Ik ga straks naar een stadwinkel en ga het gewoon even vragen. Je hoort het nog! x ps de hema heeft ook de woensdag 15% korting! Ff kijken op hun site. Ik kreeg namelijk een e-mail binnen.
nou er lagen overal flyers dat ze ook woensdag open zijn de stadswinkel bij ons. Slag je slag Als je twijfelt dan bel je toch morgenavond?