Hallo, Ik hoor hier heel veel over 'prenatal'! Ik ben Belgische en ik ken deze winkel dus niet! Is dit een winkel die beterkoop is dan de gemiddelde winkels, of hebben ze hier veel meer keuze dan ergens anders? Ik zou graag eens een dergelijke winkel bezoeken, maar wil eerst weten wat het precies is. Heb eens op internet gezocht en er zou er een zijn in Heerlen. Dat is voor mij denk k het kortst bij. Is dit in Heerlen een toffe, of ga ik beter ergens anders? Ik weet t veel vragen, maar na zoveel erover gehoord te hebben, ben ik toch echt wel nieuwsgierig! Oh ja, ik woon dicht bij Maastricht (op 10min rijden) dus misschien is er nog een prenatal dichter bij mij in de buurt? Groetekes en afvast mercikes! Larreke
Prenatal is een babywinkel die echt van alles verkoopt, van babymeubels tot babykleertjes tot positiekleding. Alles wat je nodig hebt betreffende zwangerschap en baby kan je hier vinden. Ze verkopen bekende merken, maar ook dingen van hun eigen merk. Ik vind hun eigen merk producten (zoals, lakentjes en kleertjes) van een goede kwaliteit en niet heel erg duur. Natuurlijk wel duurder dan bij een zeeman, maar goedkoper dan merkkleertjes. Het is zeker de moeite waard om een keer naar de prenatal te gaan, maar ik raad je dan wel om echt naar een warenhuis te gaan (zoals die in Heerlen) en niet naar een stadswinkel. De stadswinkels zijn kleiner en hebben niet alles wat ze in de warenhuizen wel hebben.
Anders moet je eens kijken op www.prenatal.nl, staan vast ook adressen op. Kun je kijken wat het dichtst bij je in de buurt is!
Ah, als het warenhuis het tofst is ga ik zeker naar heerlen. Dat is het korst bij voor mij dan! Mercikes voor de info. Dat het duurder was dan zeeman en dergelijk had ik wel gedacht, maar als het kwalitatief goed is is al veel waard. Want sommige van die merkproducten zijn zo duur! Om van om te vallen! alvast mercikes!
Hallokes! Gisteren naar prenatal Heerlen geweest! Wat een toffe winkel, heb al vanalles meegebracht... Dekentje, pakjes voor de eerste periode... Echt blij dat ik ben geweest, was nog mooier dan ik me voorgesteld had! Zo véél keuze en toch wel goed betaalbaar vond ik. Ook de koets die wij graag zouden willen stond daar in totaalpakket 30 euro beterkoop dan ik ze hier in België al gezien had! Maar deze hebben we nog niet besteld hoor! Daar gaan we nog een paar weekjes mee wachten... Heb trouwens ook gehoord dat je echt op verschillende plaatsen moet gaan prijs kijken, omdat het soms redelijke verschillen kunnen zijn! Groetekes
Als je bij prenatal de kinderwagen wilt gaan kopen, zou ik nog even wachten. Straks komen er in september weer de grote kortingsdagen aan. Dan krijg je 20% korting. Op een kinderwagen scheelt dat behoorlijk wat geld. Wanneer die dagen precies zijn is nog niet bekend. Dat moet je hier op de site in de gaten houden. Daar wordt dat zeker gemeld!
Ja 'koets' is idd een kinderwagen Typisch Belgisch blijkbaar... Koets is wanneer je het ligbedje gebruikt, wanneer je het zitgedeelte (of hoe noem je dat?) gebruikt zeggen we hier 'buggy'... Oh dat is wel goed om te weten! Was nog niet van plan om onmiddellijk de kinderwagen te kopen maar eerst eens voor prijzen te gaan zien. Maar dit komt even wel zéér goed uit! Na de 20 weken echo waren we van plan er eentje aan te schaffen. Dit is op 09 sept! Alles valt mooi in de plooi! En dan hebben we nog tijd zat om overal eens ons licht op te steken qua prijs. Maar ach ja 20% korting... denk niet dat ik ergens beterkoop ga vinden! Hartelijk bedankt voor de supertip! en ja hoor, binnenkort ga je me zeker nog eens terug vinden daar in Heerlen! Groetekes van de 'koets'-meid! Larreke
Ik zou goed rondshoppen. Prenatal is dusdanig duur dat de wagen die wij wilden zelfs met 20% korting duurder was dan bij een andere (kleinere) winkel.
Probeer ook Babydump in Eindhoven eens, is een pak goedkoper als Prenatal en hebben vaak ook meer keuze.
Eindhoven... Das wel een heel eindje van hier geloof ik hé. Maarja, mss dat ik binnenkort wel eens een daguitstapje ervan maak.
Vooral de kleding vind ik daar super: heel goedkoop maar wel leuk! Voor de grote spullen ga ik liever naar een andere zaak.
De baby dump heeft ook een website waar je kan kijken hoe duur de kinderwagen is. www.babydump.nl dus dan kan je de prijsen vergelijken en bij prenatal krijg niet op elke wagen korting tijdens de mama mazel dagen.want niet elk merk doet daar aan mee.
Idd een heel toffe site. En de kinderwagen is idd beterkoop! (Heb de prijzen van prenatal hier bij me liggen.)
Ik heb mijn buggy of koets gekocht via een duitse website, en ik kwam met alles 280 euro goedkoper uit als in Belgie alles = buggy, draagmand, maxi-cosi, parasol, boodschappenmandje, voetenzakje dat was via de site kidscomfort.eu, had het besteld en 2 dagen later was het al thuis geleverd