Hoi allemaal, Ik heb gister (5 dagen voor nod) getest met een test die je vanaf 6 dagen voor nod kunt gebruiken, deze was positief.. vanmorgen deze test gedaan en ook positief.. beide een licht streepje, kan ik er nu vanuitgaan dat ik zwanger ben? Ook omdat het nog een paar dagen voor mn NOD is? Het is allemaal erg spannend en heel dubbel aangezien mijn zoontje 3 maanden geleden is overleden. Hij is met 41 weken geboren maar tijdens de bevalling zuurstofgebrek gehad waardoor hij na 2 dagen is overleden. We hebben wel heel bewust voor een nieuwe zwangerschap gekozen maar hij is niet vervangbaar.
Allereerst nog veel sterkte met het verlies van jullie zoontje. Denk wel dat je weer zwanger bent! Voorzichtig gefeliciteerd! En jullie zoontje is nooit vervangbaar. Hij zal altijd jullie eerste kindje blijven. Hij is degene die jullie tot ouders gemaakt heeft. Al is hij niet meer hier, maar waakt hij als een sterretje over jullie en zijn toekomstige broertjes/zusjes!
Voor de nod zeg ik: voorzichtig gefeliciteerd! Het lijkt er inderdaad op dat je weer zwanger bent. Maar zo pril krijg je natuurlijk geen garanties. Even afwachten tot na je nod dus. En gecondoleerd met het verlies van je zoontje. Ik hoop dat je ondanks dat verleden ontzettend kan genieten van deze zwangerschap.
Wat vreselijk wat jullie mee hebben moeten maken.. Gecondoleerd met jullie zoontje!!🌹❤ Vreselijk veel sterkte!! Be happy heeft het mooi verwoord. Jullie zoontje is absoluut niet vervangbaar. Hij is en blijft jullie eerste kindje. Hij heeft jullie papa en mama gemaakt❤❤ Ik geloof dat hij zal waken over zijn toekomstige broertje(s) en/of zusje(s). En natuurlijk, gefeliciteerd. Ik hoop dat jullie ondanks jullie grote verlies, toch kunnen genieten van deze zwangerschap en dat alles goed mag gaan!!
Spannend meid! Voor nu in ieder geval voorzichtig gefeliciteerd! Ik ben nu 5 weken zwanger na het verlies van ons zoontje (echter wel veel vroeger in de zwangerschap, namelijk bij 17 weken) Gaat een spannende tijd voor jullie worden! Ik zou lekker snel de gyn bellen om een eerste afspraak te maken. Hopelijk Lopen je testen mooi op en mag je over 36 weken een gezond kindje op je buik verwelkomen!
Allereerst gecondoleerd! Wat een verlies. Ook ik hoop van harte dat je kunt gaan genieten van de volgende zwangerschap! En gefeliciteerd, ook ik zie het streepje
Gecondoleerd met dit verlies. Lijkt me vreselijk.. Het lijkt erop dat je weer zwanger bent, voorzichtig gefeliciteerd!
Gecondoleerd met het verlies van jullie zoon, wat verschrikkelijk. En een voorzichtige gefeliciteerd. Liefs
Wat verdrietig dat jullie zo snel afscheid moesten nemen van V. De nieuwe wens naar een kindje is voor mij heel herkenbaar. Je bent 9 maanden mama in wording, treft alle voorbereidingen en je maakt plaatjes in je hoofd van hoe het straks met z'n drietjes is. En BAM.. weg is je droom. Zo verschrikkelijk hard. Je bent bevallen, je bent mama, maar je hebt geen kind in je armen. Je hele lichaam + je hormonen zijn compleet van slag. De wens om een kindje vast te houden is er niet opeens minder om geworden, juist meer! Niemand is vervangbaar. Jullie zoontje zal altijd deel uitmaken van jullie gezin! Veel sterkte en ik hoop dat de test het begin is van een voorspoedige zwangerschap en bevalling.