Ik ben nu 31 weken zwanger maar me buik voelt geheel niet zwaar. Ben maar 10 kg tot nu toe aangekomen. Ik krijg wel last van me rug na het stofzuigen dat wel. Maar ik kan me bed gewoon goed uitstappen. (dat was wel anders zo''n 2 weken geleden...) Mensen zeggen ook wat is jou buikje bescheiden. Moet ik me nu druk maken dat mijn beebje misschien wel niet verder groeit of ik hoorde dat je ver naar binnen kan dragen? Ik heb ook nog steeds een navel namelijk. Tegen de avond aan gaat me buik wel wat opzetten en is groter. Dan ga ik iets waggelen. Maar nu...nee fluitend kan ik rondlopen. NIet te hard want mijn verstand gaat gelukkig hier niet mee op de loop.
Ja, ik herken het wel, ik heb wel een forse buik, ik draag nogal naar voren en hoog nl. maar zwaar is 'ie niet nee. Ik ben een kilo of 11 aangekomen ongeveer. Het zal nog wel komen denk ik.
Ik heb ook maar een kleine buik, en volgens de echoscopiste van de 20 weken echo ligt mijn baby heel diep in het bekken. Ik voel de beeb ook meer in mijn darmen schoppen als ergens anders... Soms voelt het alsof hij/zij zich een weg naar buiten wil banen via mijn anus.. Als de vk er verder niks van zegt zou ik me zeker niet druk maken. Als je beebje niet goed groeit is zij de eerste die er iets van zal zeggen en dan zal zij ook actie ondernemen...
zo is dat alleen maar prettig toch! Ik had bij de eerste een behoorlijk toeter en nu heb ik t idee dat deze minder naar voren is we zullen zien
klopt,je kan je buik enorm naar binnen dragen dat had ik dus bij me 2 zoontjes iedereen zei toen,ben jij wel zwanger?want als ik dan een trui droeg,zag je soms niks maar er kwamen flinke jongens uit dus als de gyn of vk niks bijzonders opmerkt,geen zorgen ik lasook dat iemand schreef,lijkt wel of ie via de anus naar buiten wil,en me darmen worden fijn gedrukt dat had ik dus ook enorm toen ik me me buik naar binnen droeg