Hallo allemaal, Ik heb 1september positief getest Helemaal super natuurlijk! Ik heb vanaf vandaag last van bruine afscheiding. En lichte krampen. Verder ben ik minder misselijk en amper een licht gevoel in me hoofd waar ik wel last van had. Ben zo bang dat de ongestelheid door komt. Heb jullie ook last gehad van bruine afscheiding?
Ik heb in het begin van mijn zwangerschap ook last gehad van enorme krampen en helderrood bloedverlies. De dagen daarna ook nog bruinverlies gehad. Ik begreep van mijn VK dat heel veel vrouwen bloedverlies hebben in het begin door de innesteling.. Als ik jou was zou ik nog even afwachten en niet al te bezorgd zijn en anders toch even bellen?
Dank je wel ben een beetje gerustgesteld. Las idd dat bruine afscheiding/licht bloed verlies erbij horen. Toch wordt ik af en toe gek van de onzekerheid
Oh met ivf durf ik t inderdaad niet te zeggen. Maar er zijn in ieder geval genoeg zwangerschappen met wat bloed of bruinverlies zonder dat het iets ernstigs was.
Ik heb precies hetzelfde. 25 aug positief getest, 28 aug lichte bloeding gehad. Daarna een paar dagen niets, maar maandag weer de hele dag bruinverlies. Ik maak mij er best druk om.
Ik heb geleerd dat je je om bruinverlies of lichtroze verlies niet druk hoeft te maken. Pas bij helderrood verlies moet je even aan de bel teken. Maar als je het niet vertrouwt kun je natuurlijk altijd de vk bellen
Hallo! Lees ook even mee op dit forum, Ik zit nu namelijk in ronde 2 sinds ik gestopt ben met de pil, Eerst cyclus was mooi 30 dagen en daarvan 5 ongi Nu deze cyclus brak vorige week zondag m'n ongi door op dag 29 van de cyclus, maar nu had ik zo dag rood bloed, maandag al wat bruin, dinsdag alleen in de avond bruin woensdag idem, donderdag vrijdag en zaterdag helemaal niks. Zondag ochtend weer wat bruinig maar alleen in de ochtend en nu vandaag in de middag weer bruinig het is dan ook echt weinig maar toch vind ik het erg vreemd.. Zo lang.. Eb alleen maar bruin Kent iemand dit??