Prenatale Diagnostiek.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Chrisje, 19 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chrisje

    Chrisje Fanatiek lid

    23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Hallo,
    Ik ben zeker niet vrolijk, ik moet om 11.00 uur naar een intake gesprek voor prenatale diagnostiek. Ik weet zelf nauwelijks wat het inhoudt dus ik ben vreselijk zenuwachtig. En dat omdat mijn vriend de ziekte van Chrohn heeft en een kleine hartaandoening heeft gehad. Ik wil absoluut geen vruchtwaterpunctie ofzo, want ook al heeft het iets dan laat ik het niet weghalen, een kind met een aandoening kan net zo'n volwaardig leven hebben als elk ander.
    Toch staan er in het boekje allemaal enge dingen en ik ben zooo nerveus.
    Pfff ik laat jullie wel iets horen..
    xxx
    Chrisje
     
  2. Natas26

    Natas26 Bekend lid

    2 dec 2005
    504
    0
    0
    prov. Utrecht
    Snap wel dat je nerveus bent, probeer je niet te druk te maken (is natuurlijk wel moeilijk). Heel veel succes ik hoop voor je dat het allemaal meevalt!
     
  3. Selin

    Selin Fanatiek lid

    15 aug 2005
    1.396
    0
    0
    Maastricht
    Laat het op je afkomen......

    Heel succes alvast en hou ons op de hoogte....
     
  4. pluk

    pluk VIP lid

    13 dec 2005
    16.043
    4.239
    113
    Gewoon op je af laten komen en niet vergeten, JIJ BENT DE BAAS!
    Dus als jij het niet wilt, welk onderzoek dan ook, dan kunnen hoog en laag springen maar dan doe je het niet.
    En als je het niet weet, dan vraag je gewoon bedenktijd, neem dus geen overhaaste beslissingen.

    Groetjes
     
  5. Chrisje

    Chrisje Fanatiek lid

    23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Pfiew... opluchting. Zij zeggen dat er geen verdere onderzoeken nodig zijn omdat er geen duidelijke lijn van erfelijkheid in de familie zit.
    Gelukkig maar....
     
  6. Moslima

    Moslima Lid

    5 dec 2005
    30
    0
    0
    Gelukkig meid!! Was voor de rest alles in orde met je baby'tje? Ik moet direct naar de gyn. omdat ik gisteren even in paniek was (klein beetje krampen en enkele druppels bloedverlies).
    Veel liefs
    *Moslima*
     

Deel Deze Pagina