Nou ik heb inmiddels meer tijd in het zoeken naar een weekje weg gestoken als dat ik daadwerkelijk ga maar heb nu nog 2 keuzes: - 1 week Erperheide premium cottage - 1 week Kempervennen Eden Prem cottage Op de foto's leek het huisje van Kemerpervennen mooier (deze zijn ook nieuwer). Had gebeld en de vrouw van CP zei dat Erperheide onlangs gerenoveerd was en dat net zo mooi waren. Zij adviseerde Erperheide omdat dat leuker zou zijn voor mijn zoon (bijna 2). Op het forum hier lees ik ook vaak dat Erperheide leuk is voor kids. Maar ja omdat op de fotos Kempervennen luxer leek twijfel ik een beetje. Iemand toevallig in beide geweest? PS: wil met de babybox boeken en bij Erperheide is geen VIP huisje meer vandaar ff alleen bovenstaande keuzes
Geen idee wat qua huisje leuker is, wij hebben net erperheide geboekt voor een week. Zwembad, binnenspeelhol, Plopsaland op 35km, wij vermaken ons wel. Je zit alleen s avonds in dat huisje vaak.
Ben bij allebei geweest erperheide is veel leuker voor je zoontje, me dochtertje van 2 heeft het daar echt heel erg naar haar zin de indoorn speeltuin is echt heel leuk voor kinderen bij kempervenne heb je geen indoorn speeltuin vind hdt ook niet echt een leuk park voor kleine kinderen we gaan binnen kort voor de 3de keer naar erperheide
Erperheide heeft de Baluba, een geweldige binnenspeeltuin waar een 2- jarige zich uren kan vermaken, dus daarom zou ik daar voor kiezen. Verder hebben beide parken een mooi kinderbad, leuke kinderboerderij en een mooie omgeving. Kempervennen heeft als pluspunt weer de nabijheid van attracties als de Efteling, Beekse Bergen. Maar ik zou zeker gaan voor Erperheide.