7 weken zwanger, leeg vruchtzakje

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by Chilleke, Oct 10, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Chilleke

Chilleke VIP lid

Jan 21, 2010
    10,869
    1
    36
    Female
    Verpleegkundige
    Brabant
    Hoi

Vandaag echo gehad. Was dus alleen leeg vruchtzakje te zien.. We hebben begin september "geklust" dus weet bijna zeker dat het niet vroeger kan zijn... Of toch wel?

Moet nu een week wachten.... De Vk kon er niets over zeggen...
    Iemand ervaringen hier mee? Ga maar van slechtste uit want dan valt het alleen maar mee.

2. mie

mie Fanatiek lid

Jan 17, 2011
    1,680
    7
    38
    Hier ook stress, aan het wachten. Vandaag naar de gyn geweest, vermoedde 7 à 8 w zwanger te zijn. Op de echo alleen een leeg vruchtzakje... Spannend he. Alhoewel ik me eigenlijk al voorbereid op het ergste...

3. tulip

tulip Niet meer actief

Of het kan,durf ik zo niet te zeggen, heb al zoveel verrassende verhalen gelezen dat ik nergens meer van opkijk.

Maar ik duim voor je dat alles goed zit!!

4. kornasia

kornasia Lid

Sep 29, 2012
    51
    0
    0
    Administratief
    Drenthe
    Ik was ook gisteren ook bij gyn en dacht dat ik 7 weken zwanger ben. Op echo konden wij alleen lege vruchzakje zien - gyn zei dat het moet dan 5 en niet 7 weken zijn. In 3 weken kontrole.

5. Crazycat

Crazycat VIP lid

Nov 21, 2009
    8,849
    1
    36
    belgie
    ik 6 weken en 4 dagen ook leeg vruchtzakje

6. tweety1983

tweety1983 Actief lid

Jul 10, 2012
    276
    0
    0
    Chilleke,
    Ken je van de 16-31 mei mama's. Ik hoop echt voor je dat je over een paar weken een goede echo hebt!
    Succes hoor!

7. Darinka1

Darinka1 Bekend lid

Nov 21, 2010
    504
    10
    18
    thuis
    Hej,

Ik heb vandaag ook de eerste echo gehad en dacht ook een 7 weken zwanger te zijn(eisprong volgens FF op 5september). Maar de gyn heeft dit na een(uitwendige) echo terug gebracht naar 5/6 weken omdat er enkel een vrucht en dooierzakje te zien was. De gyn zei wel dat alles er goed uit zag maar moet nu nog wachen tot 5 november voor de volgende echo

Groetjes

Darinka

8. moederlief

moederlief Actief lid

Feb 15, 2012
    260
    0
    0
    NULL
    NULL
    niet meteen opgeven je weet het niet zeker nog!
    wacht nu eerste de volgende echo af..... het is moeilijk omdat wachten lang duurt maar druk maken is ook niet goed voor je!

9. blondi

blondi Fanatiek lid

Sep 3, 2010
    3,796
    1
    0
    Brabant
    Oh dat is echt niet tof.
    Ik zou me echt druk maken... De innesteling kan later zijn geweest natuurlijk.
    Succes meiden, ik vind het wel vreemd dat een aantal van jullie nog 3 weken moet wachten.

10. Chilleke

Chilleke VIP lid

Jan 21, 2010
    10,869
    1
    36
    Female
    Verpleegkundige
    Brabant
    Ik hoef gelukkig geen 3 weken te wachten... Maar mag volgende week al komen... Pfff wat een ellende dit zeg!

11. anja358

anja358 Actief lid

Mar 15, 2011
    169
    0
    16
    hallo dames

naar 2 miskramen zit ik nu in hetzelfde schuitje als jullie helaas.
    mijn vraag is of jullie vruchtzak wel mooi egaal is?
    die van mij niet echt en dat is toch wel weer minder hoop.

liefs anja

12. mie

mie Fanatiek lid

Jan 17, 2011
    1,680
    7
    38
    Ik weet niet als dat bij jullie een optie is meiden maar ik kom net van de HA en heb daar bloed geprikt. Doen we binnen drie dagen nog eens. Is het Hcg gestegen dan is het oké en was ik gewoon minder ver. Is het Hcg gedaald dan gaat het echt wel fout aflopen. Mss bij jullie ook te overwegen? Drie weken wachten is toch echt wel lang he!

Trouwens, ik las iemand die zei dat haar vruchtzakje niet mooi egaal ws. Wat bedoel je daar precies mee?

13. trotsemammavan1

trotsemammavan1 Actief lid

Apr 27, 2012
    293
    0
    16
    Helaas ook ervaringsdeskundige, na 2de icsi was het raak en met 8 weken eerste echo. Leeg vruchtzakje, omdat ik via icsi zwanger ben geworden kon het niet anders dan foute boel, week later terug en nog steeds niet goed, gecuretteerd met 9 weken.

Ook ik hield me vast aan positieve verhalen die ik op verschillende websites heb gevonden, wondertjes bestaan!

Moet wel zeggen dat ik, ondanks de positieve test, al vanaf het begin "wist" dat het niet goed zat. Heel apart. bij de zwangerschap van m'n dochter voelde ik mij heel anders en een stuk opgewekter dan bij deze zwangerschap. Durfde ook niet echt blij te zijn ofzo. Heel apart gevoel was dat.

Over vorm van vruchtzakje heeft mijn gyn niets verteld. Ook het opmeten van het vruchtzakje doet mijn ziekenhuis niet. De gyn vertelde mij dat de grootte van het vruchtzakje pas wat zegt als er een vruchtje in zit.

Heel veel sterkte met afwachten meiden! Ik duim voor een goede afloop!

Liefs, trotsemamavan1

14. trotsemammavan1

trotsemammavan1 Actief lid

Apr 27, 2012
    293
    0
    16
    Chilleke, nog een vraagje, neem aan dat ze wel een inwendige echo hebben gemaakt?

15. Loki09

Loki09 VIP lid

Oct 2, 2009
    7,631
    2
    38
    Brabant
    Hier ook in hetzelfde schuitje. Weet exact mijn ei (temp + ovu testen) en teste op 9dpo al duidelijk positief dus zou afgelopen maandag bijna 6 weken zijn maar op de echo was er enkel een leeg vruchtzakje te zien. Samen met bruinverlies zie ik mijn kansen 0,0. Weet van mijn dochter précies wat ik moet zien (vanaf de 5 weken iedere week een echo gehad) dus ik geloof niet in wonder verhalen ;). Hopelijk gaat die voor jou wel op! Sterkte!

Vraag over egale vruchtzak:
    Dat wel hier bij mijn weten (zag er iig mooi rond en strak uit, en heb er al heel wat gezien de afgelopen jaren).

16. Dorianne

Dorianne Fanatiek lid

Oct 27, 2009
    1,608
    1
    0
    gehandicaptenzorg

oh spannend zeg, ik weet precies hoe je je voelt!
    ik had met 7 weken ook een lege vruchtzak en met 8 weken nog niet veel te zien...
    inmiddels loopt er een vrolijke meid van ruim 2 jaar hier rond te huppelen. dus hier een positief verhaal. Ik ben uiteindelijk voor een inwendige echo gegaan:D

17. Chilleke

Chilleke VIP lid

Jan 21, 2010
    10,869
    1
    36
    Female
    Verpleegkundige
    Brabant
    Over egale vruchtzak is niets gezegd, mij leek hij goed rond. Maar ti's dat ze hem aanwees

Ja ik heb inwendige echo gehad

18. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

Oct 31, 2009
    5,712
    68
    48
    Female
    disneyworld
    Hier was ik zwanger van een tweeling. Vanaf 5 weken wekelijks een inwendige echo. Steeds een vruchtzakje met beebje en steeds eentje zonder beebje. Pas bij 10 weken zagen we er een vruchtje in wat ook nog eens mooi overeen kwam met de termijn.

19. Chilleke

Chilleke VIP lid

Jan 21, 2010
    10,869
    1
    36
    Female
    Verpleegkundige
    Brabant
    Wow.... Wat een mooi verhaal!

Ik vind het heeeeel moeilijk om erin te geloven... Durf het niet goed. Ben nu maar voor struisvogel aan het spelen.

20. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

Aug 8, 2010
    3,520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Dag, klinkt misschien raar, maar mijn laatste NOD was 27 aug....en ik heb dan wel het PCOS, maar ik was ook 'pas' rond de 5 weken zwanger afgelopen woensdag op de echo. Dus het kan wel...maar wanneer was je laatste NOD dan?

Share This Page