Hallo, Mn eerste dag van mn laatste menstruatie was 9 januari cyclus 28 dagen. Gedurende 3 dagen voor mn nod veeg ik na het plassen wat roze-bruin bloedverlies.Zondag 6 februari (de dag dat ik ongesteld moest worden) verloor ik bruin bloedverlies, de dag erna iets meer rood en de derde dag dunner bruin-rood. Afgelopen woensdag had ik de derde negatieve test in handen. Ik vraag me af of dit een innestelingsbloeding zou kunnen zijn geweest verder was ik tot voor kort iedere nacht/ochtend misselijk, werd van de week wel erg misselijk na de geur van tomatensoep,nu heb ik al een paar dagen steekjes in voornamelijk linker lies en krampjes alsof ik ongesteld moet worden(maar niets te bekennen) soms lijkt het alsof er een vlindertje in mn buik aan het fladderen is, heb meer hoofdpijn, maar geen gevoelige borsten(wat ik altijd heb als ik ongesteld moet worden, alleen deze keer niet) w ik slik al bijna 1,5 geen pil meer. Zou ik zwanger kunnen zijn? en is mn hcg gewoon nog te laag? Alvast enorm bedankt voor uw reactie.
Hallo Claire0. Ik denk dat het een hele korte menstruatie is geweest, want je testen geven negatief aan. Test eventueel over een week nogmaals. Soms kan je lichaam met de klachten erg voor de gek houden. Groetjes Ineke.