kramp in buik en onderrug

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door mariekebr1, 4 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mariekebr1

mariekebr1 Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.361
    0
    36
    Op 21 juni ben ik bij een gyn. geweest in zwitserland vanwege problemen bij het plassen, harde buiken, branderige/jeukende vagina. Ik had sowieso schimmelinfectie en of ik blaasontsteking erbij heb, is nog niet bekend want ze zijn mijn gegevens kwijt. Ondertussen waren de klachten vanwege de schimmelinfectie verminderd (dus moeite met plassen en jeuk), maar keren nu weer terug. Ik heb echt een raar gevoel in mijn buik de hele dag door. Het voelt niet goed. Heb ook regelmatig menstruatieachtige krampen samen met pijn in mijn onderrug. Werd er vannacht wakker van. Ben vanochtend weer weggestuurd bij de huisarts en moet morgen terugkomen met ochtendurine. Maar ondertussen maak ik me wel wat zorgen. Wat moet ik er van denken. Ben bang dat ik al te lang met klachten rondloop en dit complicaties gaat geven.

2. mariekebr1

mariekebr1 Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.361
    0
    36
    ik had geen blaasontsteking, dus ben nu bezig met 2de kuur tegen schimmelinfectie.
    Zondag en maandag last van onderrug gehad en toen was het over. Nu weer pijn in onderrug. Dezelfde pijn die ik ook altijd had op de eerste dag van mijn menstruatie.
    Ben wat ongerust. Erger dan vorige zwangerschap.

3. Ineke

Ineke Verloskundige

15 dec 2010
    2.663
    0
    0
    Hallo,

Pijn in de onderrug is een veel voorkomende zwangerschapskwaal, komt o.a door het verweken van je bekken maar ook door verandering van houding in de zwangerschap.
    Warmte kan de pijn verlichten.

Groetjes Ineke

4. mariekebr1

mariekebr1 Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.361
    0
    36
    naar mijn idee is het geen pijn in onderrug door verweking. Afgelopen zondag wel. Toen had ik de dag ervoor gelopen en had ik een ander soort pijn in mijn rug en ook pijn in mijn heup.
    Lag gisteravond weer in bed met harde buiken, rugpIjn, menstruatiekrampen en pijn in lies. Heel af en toe voel ik de kramp geleidelijk toenemen en dan vooral in mijn rug. Leek elke 3 - 6 minuten 1 1/2 a 2 minuten aan te houden. Nu lijkt mijn buik hard te blijven. Is dit normaal? Ben bang dat het (voo)rweeen zijn. Voor zover bekend geen blaasontsteking of schimmelinfectie.

Deel Deze Pagina