Morgen 16 weken echo!

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Ddebbyy, 4 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Hallo allemaal,

We hebben morgen een extra 16 weken echo....ik vind het weer zoooo spannend! Elke keer weer vind ik het geweldig.
    We mogen al om half 10 dus dat is wel beter...
    We moeten naar een speciaal echobureau in Leidsche Rhijn...daar hebben ze de echo's op bioscoop formaat echt geweldig!

Hopelijk ligt de kleine er goed voor zodat we ook kunnen zien wat het word dat zou wel heel erg gaaf zijn...en anders nog 4 weekjes wachten.

Groetjes Debby

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Verplaatst naar onderzoeken en echo's.
    Elmo

3. Niet meer actief

Hey wat leuk, spannend he!
    Ook ik heb volgende week met 16 weken een extra echo en kan echt niet wachten haha.
    Ben zo benieuwd hoe de kleine gegroeid is, en natuurlijk of we misschien het geslacht kunnen zien!
    Maar op bioscoop formaat? Hihi, ik zie dan echt een gigantische zaal voor me met publiek haha
    Wel leuk hoor, veel plezier!

4. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    hahahaha jaaaa daar doen ze ook altijd de 20 weken echo...geweldig...mijn vriendin heeft daar de 20 weken echo gehad en het zijn echt mega schermen...hopelijk is dat dan ook met de 16 weken echo zo :D

Je hoort van me morgen :D

5. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Nou het scherm was zeker groot...echt geweldig :D
    WE KRIJGEN EEN DOCHTER!

Mevrouwtje lag lekker met d'r benen dicht met d'r hakken tegen d'r kont dus we konden niks zien. Na en paar keer porren werd ze het toch zat en draaide ze zich toch om. En wat kwam daar tevoorschijn? 2 streepjes wat duid op een meisje
    We mogen nog geen roze kleertjes kopen want ze durfde het niet met 100% zekerheid te zeggen. Nog even wachten tot de 20 weken echo met kopen dus Ze is nu ongeveer 13 CM klein en ze was flink aan het bewegen. Ze ligt met d'r kleine kontje op mijn blaas wat verklaart dat ik steeds zo'n pijn aan mijn blaas heb Ze ligt nu dus met d'r kont naar beneden en d'r hoofd omhoog ze trappelt dus met d'r benen naar benenden dus tegen mij buikwand aan vandaar dat ik haar ook al kan voelen sinds een week

Ze kunnen het dus wel zien met 16 weken mits hij/zij er goed voor ligt...maar vooor alle zekerheid wel wachten tot de 20wkn echo.... :D

6. Niet meer actief

Waaauw, wat leuk zeg! Gefeliciteerd met jullie (hoogst waarschijnlijk) meisje!

Aaaah nu kan ik helemaal niet meer wachten tot volgende week haha ;)
    Wat ontzettend leuk zeg, een meisje. Wij denken ook beide (vriend en ik..) dat we een meisje krijgen dus ben benieuwd.

Kon je alles ook mooi zien enz?

7. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Jaaa kon het allemaal perfect zien...alles zit er al op en aan...geweldig om te zien!
    Ze paste niet helemaal meer op de foto...dat is weer jammer...ze keek ons 2keer echt recht aan...dat was echt geweldig...ziet er een beetje uit als een skeletje. echt heel grappig.
    Maar het geslacht is nog moeilijk te zien hoor...ze moest echt 6x kijken.....zij zei ook dat we nog even 4 weekjes moesten wachten om roze kleertjes te kopen :)

Maar goed mag de pret niet drukken...misschien heeft ZE ineens toch nog een piemoltje...wat een humor zou dat zijn! ;)

Deel Deze Pagina