Ik heb de volgende vraag. Ik ben inmiddels 32 weken zwanger. Mijn vriend was daar zo erg van geschrokken dat we elkaar een paar maanden niet gezien en gesproken hebben. Nu wilt ie het toch heel graag samen met mij doen, alleen wilt hij wel zeker weten dat hij de vader is. Met betrekking tot erkenning en het wel of niet bij de bevalling zijn, is het voor ons erg belangrijk dat wij voor die tijd weten dat hij de vader is. Ikzelf weet dit zeker, maar omdat we een nogal lastig verleden hebben samen, wilt hij dit toch graag zeker weten. Welke mogelijkheden zijn er nu nog met 32 weken zwangerschap? We hebben al zelf wel gekeken, maar de bloedtest kost 1600 euro, en dat is voor ons geen optie. Zou een punctie nu nog uitgevoerd kunnen worden? Of zijn er nog andere mogelijkheden??
hoi ik snap je vraag. Toch is dit geen reden voor een punctie. Als je de testen niet kunt betalen blijft er niet veel over. Je kunt anders na de bevalling een bloedtest doen, die zijn misschien goedkoper, maar eigenlijk weet ik daar niet veel van af. Succes ermee! Mirjam