Prenatale vaderschapstest??

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by Less, Feb 23, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Less

Less Lid

Feb 23, 2013
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gaat heel erg goed Micchan! Ik ben nu 18 weken zwanger en gaan vandaag heerlijk op vakantie. Als we terugkomen ben ik 20 weken en krijgen we de 20-wekenecho, heel spannend. Vorige week voor het eerst gevoeld, wat een bijzonder gevoel, echt heel apart.
    Lief dat je het vraagt!

2. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

Oct 14, 2011
    4,136
    0
    36
    friesland
    Heb het hele verhaal gelezen, en ondanks wat je gedaan hebt kom je heel sterk en krachtig over, hoop ook dat je wat fijn je zwangerschap door mag komen, geniet ervan want het is ook zo voorbij! Veel plezier op vakantie!

3. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

Jan 4, 2013
    4,621
    1,576
    113
    Female
    het oosten
    Bijzonder als je je kindje ineens voelt he? Geniet van je vakantie en succes met de 20wk echo! :)

4. 1992

1992 Actief lid

Apr 16, 2013
    383
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ondanks dat het superstom is, vind ik het wel knap van je dat je dit hier op zet.
    Blijkbaar is het kind dus van je vriend.
    Ik weet ook niet wat ik zou doen, want mocht je het je vriend vertellen maak je waarschijnlijk erg veel kapot. Maar mocht je het voor je houden, moet je altijd met een leugen leven. Voor de een moeilijker dan voor de ander maar toch.
    Ik was niet vreemdgegaan maar eerst aan de problemen proberen te werken. Als jij dat ook had gedaan was dit niet nodig geweest. Maar daar heb je nu niks aan. Dus als ik jou was zou ik het niet vertellen als je gelukkig met hem kan blijven. Opdie manier moet jij ermee leren leven en veroorzaak je geen pijn.

Maar moet zeggen dat dit waarschijnlijk iets is dat je vroeg of laat zal opbreken. Doet me een beetje denken aan bridget en owen in the bold & the beautifull

5. Kim11

Kim11 VIP lid

Mar 23, 2011
    5,960
    178
    63
    Hihi..

Sinds wanneer is the bold and the beautiful een voorbeeld van het echte leven? :p ieder jaar gaat er iemand dood... Volgende seizoen duikt er altijd zomaar weer iemand op. Elk seizoen gaat die vreemd en die wordt achterna gezeten en die wordt bedreigd en bladibla.. Oh en soa's.. Ik kijk al jaren niet meer, maar vast niets aan veranderd. Zelfde met gtst..

Share This Page