Edit: lees net dat je minnaar het ook al weet. Abortus zou helemaal te zot zijn, je vriend zou er kapot van zijn, zijn hele leven een verlies meedragen omdat JIJ in de fout ging maar te laf was om het te zeggen. Dat gaat er echt over... Vind dit echt geen basis voor een relatie waar je in kind in moet grootbrengen. Ook: je nam al een jaar geen pil, en besloten maanden geleden al dat jullie voor een kindje gingen, en toch neemt ie geen initiatief voor betrekkingen met jou? Wil hij dan echt wel een kind? Of ziet hij je echt wel graag? Of merkte hij aan jou dat jij twijfelde en ging het zo van kwaad naar erger? Blijf erbij, een deftig gesprek is hier de enige oplossing!
Advies: Eerlijk alles opbiechten aan je vriend. Jij bent stom geweest en daar moet je eerlijk over zijn. Arme vent van je....
Ik vind sommige reacties nogal kort door de bocht net of alles van te voren gepland is. Ts ik hoop dat je eruit ga komen en dat je ondanks alles nog wel een beetje kan genieten van je zwangerschap. Vergeet alleen niet eerlijk duur het langst
Vind het vervelend dat er veel mensen zo kort door de bocht reacties geven! Je wil advies en geen preek. Fouten maken is menselijk soms doen we dingen die helemaal niet slim/verstandig zijn. Maar zoals ik het zie is het niet van je minnaar inderdaad maar van je partner. Ik zou wel eerlijk zijn tegen je partner, eerlijkheid duurt het langst en als hij er op een andere manier achter komt is de kans veel groter dat hij het uitmaakt dan dat je eerlijk bent tegen hem. Misschien kunnen jullie daarna in relatietherapie om de problemen tussen jullie op te lossen? Misschien kan je sowieso met iemand (maatschappelijk werker oid) gaan praten want het is wel een vervelende situatie! Succes ermee!
Ik vind het ook zo kort door de bocht, waarom TS niet voor een baby mag gaan met haar vriend? Iedereen heeft toch wel eens een dip of niet soms? En oke, TS heeft in deze dip het verkeerde pad gekozen maar toch.... Eerlijkheid duurt het langst ja, maar ik denk dat ik toch iets anders ben dan de rest Als jij nu denkt dat je met je vriend een goed gesprek hebt gehad en dat jullie er nu samen uit kunnen komen dan zou ik dit hele voorval gewoon voor jezelf houden en samen weer het leven oppakken met jullie kindje. Ben er overigens ook van overtuigd hoor dat het van je vriend is! Maar 1 tip, verbreek wel helemaal het contact met je minnaar. Veel succes Less! Geniet van je zwangerschap!
Samen met je vriend een kindje willen, maar ondertussen wel verliefd worden op een ander en dan ook nog er mee het bed in duiken. Kan er met mijn hoofd niet bij. Dat je verliefd wordt op een ander, oke, kan gebeuren. Maar waarom gelijk vreemdgaan. Vind het wel zo walgelijk. En je gaat niet 1x vreemd, maar gewoon 2x ?? Nog erger. Je wil het je vriend niet vertellen, dat je vreemd gegaan bent. Tja, een leven met een leugen in de relatie, dat is toch ook geen optie lijkt me. Ik heb nu al medelijden met je vriend. Arme vent
Sommige reacties kunnen dan misschien wel kort door de bocht gevonden worden... Spijt me zeer eerst bewust twee keer vreemdgaan, dat gebeurt niet vanzelf en daarna bewust met je vriend vrijen terwijl je ovutesten postitief zijn. En ja hoor zwanger! Nadenken over een vaderschapstest met de mogelijke gevolgen voor je ongeboren kindje. BAH WALGELIJK, krijg nu vast allemaal mensen over mee heen... Ja idd je kunt fouten maken, maar een ongeboren kindje kan hier niks aan doen en word hier misschien weer de dupe van. Kan daar niet tegen!! Zou idd maar eerlijk alles opbiechten, als je nu al met een leugen naar de je partner dit kindje 9 maanden met je meedraagt, goed begin voor de kleine!! Lijkt me idd niet dat je zwanger zult zijn van je minnaar!
helemaal mee eens!! en kom op mensen, ze heeft zelf al lang gezegd dat ze fout zat, lijkt me duidelijk EN niet de bedoeling van dit topic...
Ik vind het tich ook wel erg sneu voor je, de situatie waarin je nu verkeert. Dit kindje kan bijna niet anders dan van je vriend zijn, maar ik snap ook dat je geen rust kan vinden totdat je dat zeker weet en dan is de geboorte nog erg ver weg en zal je geen fijne zwangerschap hebben lijkt me. Maar wil je "minnaar" wel meewerken aan een vaderschapstest? Anders moet je het toch sowieso opbiechten aan je vriend voor je zo'n test kan doen? Of snap ik t niet? Misschien wil jouw vriend wel een vaderschapstest als je dit opbiecht... Zou ik wel willen als ik hem was. Een miskraam faken door abortus zou ik niet doen. Dat is vreselijk voor de baby, jezelf en je vriend. Misschien toch maar een test doen zonder dat je vriend het weet. Het zal hem waarschijnlijk slopen dat je bent vreemdgegaan en dan is er ook nog enige twijfel of de baby die jullie verwachten wel van hem is. Straks kan je vriend het niet aan en gaan jullie uit elkaar. Dan groeit je kindje niet bij beide ouders op. Ook erg verdrietig. Nu ben jij degene die eronder lijdt en dat is terecht omdat jij het hebt veroorzaakt. Het lost verder niks op om dit op te biechten. Wat een kl*te situatie zeg!
Zo'n topic roept bij mij veel emoties op. Dan moet je zoiets niet plaatsen, dan kun je ook kritiek verwachten. Ondanks dat ts beseft dat ze dom is geweest is het ook rot voor haar. Enja we zijn allemaal mensen en maken allemaal fouten. Ik heb ook fouten gemaakt waar ik niet trots op ben. En misschien heb ik net wel te hard geoordeeld. Maar wat ik al zei het roept veel emoties op bij me.
goed te lezen dat in ieder geval je minnaar duidelijk weet van jou hoe jij over je verstandshouding met hem denkt. ik ben het niet eens dat je een abortus moet doen en een mk faken. zeker niet als je heel graag een kindje wil. het is dan niet de juiste weg,maar wel jou kindje. misschien was het geen verliefdheid idd maar meer dat je toenadering zocht die je bij je vriend niet kreeg. je hebt natuurlijk seks omdat het erbij hoort en je hebt seks omdat het lekker is en omdat je in elkaar opgaat. dat zijn natuurlijk 2 totaal verschillende dingen. als je dat mist dan kun je soms de verkeerde keuze maken. ik hoop dat je voor jou de juiste keuze maakt, heel veel sterkte met welke keuze je ook maakt.
Samen met die Indische jongen een prenatale vaderschapstest doen. Dan kun je daarna altijd nog bepalen wat je wel en niet vertelt aan je vriend. Denk dat je gewoon eens rond moet bellen, welke instanties dat kunnen doen voor je. Als ze het aanbieden, dan hebben ze naar alle waarschijnlijkheid wel vaker dit soort situaties in huis gehad. Rot hoor, waar je mee zit! Lijkt me echt balen idd. Maar denk dat de kans dat het van die Indische jongen is, vrij klein is.
Ik zou ook zeggen om een vaderschapstest te laten doen, dan krijg je wat meer 'vrede' en daarna kun je verder bedenken wat je met de eerlijkheid wilt doen... Ik ben gelukkig nooit niet vreemdgegaan of iets dergelijks, maar ik heb echt wel momenten in mijn leven gehad dat ik de tijd het liefst terug zou willen draaien, niemand is heilig en iedereen maakt fouten.
wat ben ik blij dat ik niet in jouw schoenen sta zeg! Wees eerlijk!! Je kunt toch zelf ook niet verder als je zo'n verschrikkelijke daad voor je houdt. Het moet toch aan je vreten? En ik neem aan dat je vriend dat toch verdiend? Vind het echt vreselijk voor je vriend en het kindje... Hoop dat dit een keiharde les voor je is geweest!
Het lijkt wel alsof je het voor haar goed probeert te praten. Oke, mensen maken fouten. Alleen denk ik dat nadenken ook al een hele boel leed kan voorkomen... Verliefd worden op een ander, dat kan gebeuren. Het is alleen net wat jij er zelf mee wil. Gelukkig is mijn liefde tot nu toe alleen voor mijn vent geweest, maar ik weet zeker, dat mocht mij dit overkomen, mijn verstand en de liefde voor mijn vent sterker is dan de jeuk aan m'n poes!
Weet je wat ik nu niet snap? Waarom met je vriend kinderen willen terwijl je lekker met andere mannen het bed deelt? En weer is de kleine straks het kind van de rekening!! Bah heb zo een hekel aan mensen die zo zo zo egoistisch zijn! Alleen maar aan jezelf denken.