Wij hebben het niet gedaan. Maar dit was puur om het feit dat ik nog jong ben en omdat het maar een kansberekening is dus je hebt nooit zekerheid.
hoi hoi........ wij hebben ook de combinatietest laten doen. we waren er vooraf ook van op de hoogte dat hij geen 100% zekerheid biedt, maar we wilden er evt gewoon op voorbereid zijn. wij hadden gelukkig een erg goede uitslag namelijk 1: 22.000 Echt een geweldige uitslag maar toch vind ik de 20 weken echo straks spannennder........ maak me er geen zorgen over hoor want heb het gevoel dat ons kleintje gezond is......... masr het blijft toch spannend! ik heb dus een goede ervaring met de test.... is ieder voor zich SUCCES! liefs Jyll
Ik las al verschillende antwoorden van kans op miskraam na een vruchtwaterpunctie. 1 procent en 10 procent. Ik zal er nog eentje bij doen. Onze gyn vertelde ons dat we dan 5 procent kans hadden op miskraam. Nouja, die kans wilden wij dus absoluut niet!
Wij hebben het niet gedaan.... Als eerste omdat we nog jong zijn en ten tweede de uitslag zou voor ons toch niks uitmaken......Kindje is meer dan welkom.......