hallo meiden, ik ben dinsdag voor de babykamer geslaagd, en nu moeten wij nog boven het ledikantje een hemeltje hebben in vorm van een klamboe i.v.m. de muggen. ik wil alleen geen standaard klamboe hebben, maar alle leuke klamboes die ik heb gezien zij rond de 50 euro. weet iemand een leuke winkel of adres in de omgeving rotterdam waar ze leuke en betaalbare klamboes verkopen?
Ik weet niet of ze allemaal zo duur zijn, maar die van ons wel. Ik heb hem speciaal voor m'n verjaardag gevraagd, mijn man vond het zonde om zoveel uit te geven 180,-! En eigenlijk heeft hij ook wel gelijk... maar ja, ik wilde TOCH die
Ik heb er nog 1 te koop toevallig...weet niet of je zo 1 zoekt? Het is er 1 van babydump type Jollein en dan roomwit.. Hoor het wel.. Hij is btw helemaal nieuw en nooit gebruikt
wij hadden er zelf 1 gekocht bij de xenos een witte dacht dat ide 6 euro was... en heeft me ma zelf opgeluit zal er even een foto vanbij zetten hieronder: hoop dat je het een beetje kan zien.. maar zo kan je dus zelf ook iets doen maar dan naar je eigen zin natuurlijk
Wij hebben ook eentje bij Xenos gehaald (eigenlijk 2 personen, maar is voor maar eventjes hoor er was niet meer in kleur die ik wilde in 1 persoon)
heb hem bij de prenatal gekocht vorig jaar tijdens de mamma mazzeldagen...metaalde er toen nog 87 euro voor..
nou meiden zo te lezen ben ik dan toch niet zo duur met mijn 50 euro morgen ga ik naar burghout en dinsdag naar babypark, misschien kom nog wel wat leuks tegen. en zondag vier ik mijn verjaardag dus van de centjes die ik krijg kan ik het er bijleggen
bij babypark krijg je toch staffel korting als je een babykamer koopt als je dan ook andere spullentjes koop krijg je daar ook korting op ligt eraan hoe duur jullie kamer is 5% korting bij een totale besteding vanaf 500,- euro 10% korting bij een totale besteding vanaf 1250,- euro 15% korting bij een totale besteding vanaf 2000,- euro
Bij leen bakker, hebben ze ook klamboe's, met bloemen en tierelantijntjes enz, verschillende kleuren. En volgens mij ook niet zo duur! Of idd xenos ofzo. Blokker heeft ze ook nog wel eens.
nou meiden ik ben er uit hoor ik ben vanochtend ff gaan speuren op het net, en vond een leuke klamboe helemaal naar mijn zin. de prijs vind ik gewoon een lachertje vergeleken met de prijzen die jullie opgaven hij kost maar 39.95 de foto staat in mijn album, maar in iedergeval bedankt voor jullie reacties
Ik vond de klaboes van rond e 100 euro het mooiste en wilde dat er ook gaan uitgeven. Toen liep ik tegen eentje aan bij de Ikea, perfect voor ons thema! En 15 euro haha!
Wij hebben er één van de action, voor 1,49 hihi! En die heb ik samen met mijn moeder zelf opgeleukt, is echt heel leuk geworden! Alles bij elkaar heeft het niet eens 10 euro gekocht. Was eigenlijk meer uit noodzaak, omdat wij ook niet echt een leuke konden vinden (had er anders ook best 80 euro voor overgehad op zich), dus dit was echt een goede oplossing voor ons.
Ik had er eentje van Leen Bakker van 5 Euro. Ik heb hem rond de 3 maanden toch weggehaald omdat ze overal aan begon te plukken. Inderdaad niets bijzonders, maar het stond wel even net iets gezelliger voor zo'n kleintje en ideaal tegen de muggen die er genoeg waren.