Hallo dames, Ik was vandaag in de prenetal(doe niets anders de laatste tijd ) en ik zag daar allemaal reiswiegen in de sale. 3x raden.... voor maar 50,00 van allerlei merken(quinny, maxicosi etc). Ik er natuurlijk gelijk op af!!!! Ik heb een reiswieg gekocht van het merk maxi cosi zwart met turqouise. Er zat een soort dekentje, muskietennet en regenhoes dit allemaal voor maar 50,00. WEET JE WAAROM HET ZO GOEDKOOP IS?? omdat het collectie van vorige jaar is. De originele prijs was 159,00. Ik had een oog op een reiswieg van quinny en die kost 159,00. Scheelt me echt veel geld!!! Dus dames mochten jullie een reiswieg nodig hebben? Ga gauw langs bij Prenetal in Utrecht.(mits je in de buurt woont natuurlijk ) Hanan
Nou dan moet ik ook nog maar weer eens langsgaan! ik vind wel dat de prenatal in Utrecht wat klein is. Heb er zeker wel wat spullen gekocht maar qua kamertjes etc hebben ze niet zo heel veel. Ik ben nu al een paar keer bij de prenatal in Aalsmeer geweest en die is echt huge!!!
Was er vrijdag omdat ik mn zwempak niet meer aan kan dus n zwangerschaps zwempak ging kopen voor ons weekendje weg. En zag een kinderwagen (kan me t merk niet meer herinneren...sorry!) van 329 ( iig bove de 300) voor maar 100 Het is dat ik nog niet zo bar ver in de zwangerschap ben maar anders had hij mee naar huis gegaan