Heb mijn boekenkast eens opgeruimd en kwam een stel boeken tegen die niet gebruikt worden. Ze zijn allemaal netjes en geen vouwen oid. Voorleesboeken voor de onder- en middenbouw * Jubelientje leert lezen: Hans hagen * Kleine ijsbeer en de bange haas: Hans de beer * Wilbur en Otje: Philip hopman * De hond van juf Jansen: Elisabeth Mollema * Kampioenen: Vivian den Hollander * Alweer die groep 3: Vivian den Hollander * Dag sinterklaasje: Jaques vriens en Dagmar Stam * Oh denneboom: Jaques Vriens en dagmar Stam * Drie ei is een paasei: Jaques vriens en Dagmar Stam * Ik ben ook op jou: Jaquws vriens * Benjamin en beertje Bas: Marianne Busser en Ron Schroder Dit zijn allemaal zachte kaft boeken Prentenboeken: * teddy beer en zijn vriendjes: Hervé Chiquet * Oempf: Coliln Mc Naughton (Voor)leesboeken voor de midden- en bovenbouw: * Alle griezels zijn familie: paul van Loon * Pikkedief: Bettie elias (gaat over stelen) * Egbert in ellende: Tim Gladdines * Ga jij maar op de gang: Jaques vriens ( gaat over Dislexie) * Ratjetoe verhalen en tekeingen voor Cliniclowns: diverse schirjvers * Pluk van de petteflet: Annie M.G. Schmidt Knutselboek: Het grote Winnie the Pooh knutselboek: ISBN 9789021 332000 Kom maar met een prijsvoorstel. Een leuke ruil voor iets voor mijn zoontje is ook altijd goed.