maken, kan dat of wordt het niet te vreten dan? Ik doe het normaal met rode appels aangezien die wat zoeter zyn, maar meneer heeft groene appels meegenomen uit de supermarkt
als het granny's zijn zou ik idd extra veel suiker en kaneel doen. als het golden delicious zijn dan is extra niet nodig. ' als je normaal goudrenetten gebruik en het zijn nu granny's ja dan is het iets zuurder dan normaal.
Ik gebruik normaal altijd Goudrenetten, die zijn lekker zuur. Maar als de goudrenetten er niet zijn gebruik ik altijd Jonagold appels. Als je een zoetere appel hebt, moet je er minder suiker over doen.
Ik gebruik juist altijd alleen maar groene appels, ik vind een appel taart met die rode appels nooit zo lekker .. maar smaken verschillen Het is gewoon te doen hoor met groene appels
Jahoor, kan prima! Manlief had laatst ook granny's meegenomen voor de appeltaart en het smaakte gewoon goed! eetse
Zure appels zijn juist veel lekkerder. Het liefst gebruik ik goudrenetten of Elstar, Anders Jonagold.
Het gaat juist beter met groene appels. Deze zijn vaak steviger, dan wordt het geen appelmoes in je taart en blijft de bodem ook knapperig.
Zure appels blijven inderdaad wat harder. Dat vind ik juist wel lekker. Meestal gebruik ik trouwens de helft zoet en de helft zure appels. En VEUL kaneel! Hmmmm!