Onrustige, veel huilende baby

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door kiki80, 21 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Mijn zoontje was tot drie weken voorbeeldig. Makkelijk met slapen, 's nachts een keer wakker en kwam in een giga tempo aan. Met drie weken is het volledig omgeslagen, veel huilen, krijsen, alleen bij mij willen zitten en slapen en meer en meer spugen (niet in boogjes).
    De laatste paar weken komt hij dan ook niet voldoende aan (volgens het CB, ik zet het er maar even bij). Ook 's nachts sliep hij eerst vier uur achtereen, en nu mag ik blij zijn als hij tweeeneenhalf uur slaapt. Hierdoor ga ik natuurlijk ontzettend aan mijn voeding twijfelen.

Is er iemand hier die in een soortgelijke situatie heeft gezeten en haar ervaring wil delen?

2. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    hoi Kiki

Heb niet echt een antwoord op je vraag.
    Erikje is altijd erg onrustig geweest. Maar niet met spugen erbij.
    Met 4 weken is er wel een sprongetje in de mentale ontwinkkeling en daar worden ze ook hangerig enzo van.

Of misschien zijn het regeldagen zodat je meer borstvoeding gaat aanmaken. Dan moet je 'm zo vaak mogelijk aanleggen.

Hoeveel was de kleine dan aangekomen/gegroeid?

Ik hoop dat iemand anders een duidelijker antwoord voor je heeft.

Succes!

3. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Gelukkig lijken er iets betere tijden aangebroken te zijn. Meneer was behoorlijk aangekomen en heeft zijn schade dus ingehaald. Ook 's nachts gunt hij mij weer een uurtje of 3 tussen de voedingen en kom ik weer een klein beetje bij.
    Wel blijft hij erg onrustig, maar daarvoor ga ik binnenkort naar de osteopaat.
    Gelukkig lijkt het niet aan mijn BV te liggen, want dat is iets wat ik absoluut niet wil opgeven.

4. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Gelukkig!

5. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0