Eisprong op dag 29/30?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door oktober91, 14 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. oktober91

oktober91 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.121
    398
    83
    Hallo allemaal,

Deze ronde voor het eerst weer temperaturen, vorige week maandag NOD uitgaande van 28 dagen, voor de miskraam afgelopen nov. had ik wel een regelmatige cyclus maar daarna 2 cyclussen van 43 en 39 dagen vandaar dus weer temperaturen omdat ik bang was geen eisprong te hebben. Pas vorige week donderdag (dag 31) een temp. verhoging die aanhoudt, eerst steeds temp van 36.6/36.7 met soms een uitschieter naar 36.8/9 maar dan was ik er 's nachts uit geweest. Nu steeds 37.0/37.1. Zou ik dan evengoed nog een eisprong gehad hebben? Kan dat zo laat in je cyclus en is dat dan nog een 'goede' eisprong, in de zin van dat je daar zwanger van kunt worden? Dus mijn menstruatie dient zich ieder geval niet voor dag 43 aan?

Nu heb ik nog een ander vraagje, hebben eetgewoontes invloed op je cyclus? Ik eet verder wel gezond hoor, veel fruit en groente, maar ben daarnaast nogal een emotie-eter door allerlei omstandigheden waardoor ik nogal de neiging heb te gaan snoepen.. Slecht ik weet het en het voelt niet goed...

Ik hoor het graag..

2. Petra13

Petra13 Niet meer actief

Volgens mij kun je best laat in je cyclus nog een goede eisprong hebben. Het wordt dan wel wat lastiger om te bepalen wanneer je precies kunt gaan testen. Als je hierover twijfelt ga dan naar de huisarts.

Ik meet zelf mijn temperatuur niet, maar weet wel dat dit een secuur werkje is. Er kan van alles invloed hebben op je temperatuur en is dus niet altijd even betrouwbaar. Mij is altijd aangeraden om vooral te kijken naar het slijm dat af te toe in je onderbroek vindt. Als die eiwitachtig is en uitrekbaar, dan zit je in je ovulatie, bij mij is de ovulatie altijd eerder dan gemiddeld.

Zoet eten maakt volgens mij niet heel veel uit. Probeer wel op te letten met zout eten, dat moet je niet te veel doen. Natuurlijk is een gezond gewicht belangrijk, maar af en toe een snoepaanval:D kan volgens mij niet veel kwaad.

3. oktober91

oktober91 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.121
    398
    83
    Bedankt voor je reactie Petra. Wit slijm heb ik vaker tijdens m'n cyclus dus ik weet nooit goed wat ik daarvan kan verwachten;)

Nog meerdere ervaring??

Deel Deze Pagina