Hallo iedereen, Wij hebben ervoor gekozen om onze doopsuiker zelf samen te stellen. Voorlopig lukt dat nog allemaal goed en vind ik het zelfs leuke ontspanning, wel nog tientallen te gaan maar goed Nu vroeg ik mij af (ik zie het niet meteen zitten om nog extra geld aan presentatiestukken uit te geven) hoe je al die doosjes en glaasjes op een leuke, goedkope manier kan presenteren in het ziekenhuis en thuis? Wat heb ik voorzien: langwerpige doosjes, kleine kubusjes, glaasjes en puntzakken voor de kindjes. Mooist zou natuurlijk zijn dat het een beetje één geheel toont en niet teveel chaos
Je kan eens bij blokker, of een tuincenter gaan kijken. Wij hadden van Blokker een soort klein boekenrekje. Zoiets als dit vind ik ook leuk; Quadril - - Doopsuiker - presentatie - Online kinderkledij outlet shopping,... Dat kan je vaak wel bij een tuincenter (Intratuin ofzo) vinden. Succes!
Voor onze presentatie heb ik op een garage verkoop een grote houten étagère op de kop getikt. Heeft me maar 5 euro ofzo gekost ! Deze wordt dan opgevuld met tule of misschien wat veertjes (even kijken wat leuker/handiger is) en hierop wordt dan de doopsuiker gepresenteerd. We stellen het ook volledig zelf samen (hebben de bonen, verschillende doosjes en hangertjes al uitgezocht; maar gaan de spulletjes pas eind oktober kopen) en mijn mama gaat het dan in elkaar steken. Wanneer ons kleintje geboren is, brengt zij dit stuk mee naar het ziekenhuis (ben van België en daar verblijven we standaard verschillende dagen in het ziekenhuis).
Wij hebben een grote houten ton staan, en daar gaan wij gewoon alles opzetten.. Vind een etagiere ofzo kopen nogal geldverspilling..
Wij hadden ipv doopsuiker deze ornamentjes laten maken. Kan algemeen of met naam. Erg leuk en nieuw duur. Wellicht ook tip voor iemand hier.