goodsteen verstopt

Discussion in 'De lounge' started by zohra, Jun 4, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. zohra

zohra Niet meer actief

we hebben de goodsteen verstopt en niet z,on beetje ook, gisteren al spul erdoor heen gedaan van die korrels maar dat mocht baten.
    m,n man is onder vloer geweest om te zien of de buis verzakt was maar dat was ook niet zo.
    vanacht hebben we hg ontstopper gebruikt maar helaas mocht dat ook niet baten.

iemand een tip wat een goede ontstopper is of wat hier de oorzaak nog van kan wezen?

gr

2. Luuz

Luuz VIP lid

Aug 16, 2008
    23,842
    2,610
    113
    Hier
    je kan proberen om de zwanehals onder je gootsteen los te maken.. Daar blijft vaak troep inliggen.. anders wordt het toch een loodgieter bellen denk ik..
    succes

3. zohra

zohra Niet meer actief

heeft ie ook al gedaan

4. Jeem22

Jeem22 VIP lid

Nov 12, 2009
    7,203
    0
    0
    Den haag
    Trekveer kopen...

dat is een hele lange metalen veer die je in je leiding moet doen en zo de "verstopping" kan verhelpen

Kosten geloof ik 15 euro bij een doe het zelf'er

5. lianda

lianda Fanatiek lid

Jun 6, 2007
    2,367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    Je kan het inderdaad proberen met een trekveer en anders toch echt de loodgieter bellen.
    Wij hebben dit 2 jr terug gehad het was zo erg dat alle inhoud van het bad,wc gewoon in de regenpijp buiten in de achtertuin eruit kwam.
    En dan nog is in hartje zomer zeg bah bah ook van alles geprobeerd en toch maar de loodgieter gebeld.
    Buiten voor de deur een gat gegraven opzoek naar de riolering en daar een gat in gemaakt en het was opgelost!
    En de oorzaak hier was: mijn lieve schattige zoon had zoveel wc papier in de wc geooid incl de rollen.
    Heerlijk die lieve kinderen :D

6. Sarah84

Sarah84 VIP lid

Jul 21, 2008
    6,665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Wij hebben gehad dat de buis onder de grond verstopt zat en daardoor ook de gootsteen.

We hebben toen een soort slang voor de hogedrukreiniger gehuurd bij Karwei en daarna was alles weer helemaal goed!

7. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Is het probleem al verholpen met de gootsteen?

Share This Page