Hello ladies, Ik hoop dat jullie ook kluservaring hebben Onze vorige bewoners hadden een douchestoeltje in de douche. Deze is verwijderd en de gaten zijn afgesmeerd (maar waarmee is de vraag). Nu zie ik in de gang (aan de andere kant zit de douchewand met die gaten) een nat gasbeton blok. Dat moet dus door de muur heengelekt zijn, want er lopen verder geen leidingen door dat muurtje. Ik heb een tijdje gezocht naar iemand die de tegels eruit kwam frezen en er nieuwe in wilde plaatsen maar ik kan niemand vinden. Dus nu zat ik te denken, kan ik die gaten niet gewoon uitboren, paar dagen laten luchten en dan siliconenkit er in? Is dat waterdicht? Droogt de muur dan vanzelf verder? En er zitten in de muur die we met de buren delen ook zulke gaten (steunmuur, uiteraard). Kan ik daar hetzelfde doen? Of zou je alle tegels er af moeten halen om te kijken hoe nat de muur onder de tegels is en het laten drogen? We kunnen ergens anders douchen dus een tijdje laten drogen is geen probleem. Het huis zelf is uit 2003