Vind het helemaal niet snel gaan

Discussion in 'Zwangerschap' started by Tanja20, Feb 20, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

Sep 6, 2006
    2,958
    0
    0
    Je hoord vele zeggen dat je moet genieten van je zwangerschap, dat het zo voorbij is.
    Genieten doe ik volop , maar ik vind het helemaal niet snel gaan :)
    Ben nu al een eeuwigheid aan het wachten op het eerste schopje, de
    dikke buik, het kamertje inrichten en op de 20 weken echo (geslacht) . (die heb ik pas met 21 weken :) )
    En dan heb ik het er nog helemaal niet over hoelang het duurt voor dat ik mn kleintje kan knuffelen en vasthouden.

Ben ik nu echt de enige die ongeduldig is , of durven de andere het niet eerlijk toe te geven... ;) :D

Groetjes van een ongeduldige aanstaande moeder :D

2. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

haha ik ben ook ongeduldig hoor :D en ik ben pas 13 weken. Kanniet wachten tot ik echt een walvis model krijg ;) en schopjes voel enz

Ik moet wel zeggen dat ik blij ben dat die 12 weken om zijn want die duurden een eeuwigheid. Dacht nl door mijn menstruatie dat ik verder was dus als je dan opeens bijna 2 wken word terug gezet dan duren die 12 weken wel heeeel lang haha

Ik zou t liefst nu al bijna aan mn 9 maanden zitten haha

3. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

Jul 8, 2006
    8,361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Nou ik vond al vanaf het begin heel langzaam gaan en nu de laatste weken kruipen nog langzamer voorbij! Zo zie ik het... Ze zeggen het inderdaad dat je ervan moet genieten en het zo voorbij is, maar ik vind dat het nu al lang genoeg geduurd heeft!

Dus je bent echt niet de enige! Misschien als je na de bevalling terugkijkt op de zwangerschap dat je dan wel misschien zoiets hebt van ja het is snel gegaan, maar nu kan ik niet zeggen dat het snel gegaan is!

4. alkievalkie

alkievalkie Fanatiek lid

Jul 23, 2006
    1,705
    0
    36
    groepsleidster
    in zuid-holland
    Ben nu 35 weken en ik vind het zo vreselijk langzaam gaan. Moet zeggen dat de eerste tijd nog wel ging, maar nu........Pffffffft. WIL MIJN KINDJE! Dus er staat je nog wat te wachten, want op een gegeven moment ben je het echt zat, en gaat het je echt veeeeeeeel te langzaam allemaal!

5. zonnestraal

zonnestraal Niet meer actief

Pffff..............dan gaat het voor jullie nog heeeeel lang duren.. :confused: Ik zit nu dus in de afwachtfase. Heb het een beetje gehad met het zwanger zijn. Niet dat ik er niet van kan genieten hoor! dat doe ik echt wel. Maar af en toe heb ik het helemaal gehad met de hormonen, dikke buik, het niet goed meer kunnen bewegen, maagzuur, pijnlijke harde buiken die oefenweeen blijken te zijn, maar niet overgaan in onsluitingsweeen...(moet ik nog even doorgaan?)

Laat het kleintje maar komen, ik ben er heeeeeeeeeeeeeelemaal klaar voor.

6. Anabella

Anabella Fanatiek lid

Feb 2, 2006
    2,742
    1
    0
    Geniet er lekker van, voor je het weet is het voorbij! [​IMG]

Dat heb ik ook zo vaak gehoord, ik werd er niet goed van..

7. Nemo

Nemo Niet meer actief

Ben ook al ongeduldig. Wil het kindje liever in mijn armen houden dan in mijn buik. Natuurlijk weet ik wel dat hij/zij nog even moet blijven zitten (en hoop natuurlijk ook dat hij/zij dat doet !)

8. Dientje

Dientje Fanatiek lid

Jan 12, 2006
    4,674
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik vind het ook niet echt snel gaan hoor pff t lijkt wel een eeuwigheid :)

9. Dsny

Dsny Actief lid

Feb 20, 2007
    101
    0
    0
    Ik zit nu ook te wachten tot j wat voelt .. allemaal zo spannend!
    Iedereen zegt ook dat het allemaal zp natuurlijk zal gaan voelen!
    K kan niet wachten om het echt te voelen want nu lijkt het soms alsof het er niet is ... :(

10. Cynthia85

Cynthia85 Bekend lid

Aug 4, 2006
    799
    0
    0
    Gezondheidzorg
    Schiedam
    Ik begin het nu ook al aardig zat te worden, ondanks dat ik wel vindt dat het snel is gegaan, hoop dat deze laatste weken ook snel voor bij gaan.

11. brussie

brussie Fanatiek lid

Nov 22, 2006
    1,927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    :)

Herkenbaar! Vooral de eerste helft van de zwangerschap. Na 20 weken kan je eindelijk aftellen (maar dat duurt ook een eeuwigheid! :rolleyes: )

12. Niet meer actief

Hoi,

Bij mij is het juist andersom. Ik vind dat de tijd omvliegt.

De eerste 12 weken vond ik wel langzaam gaan, maar de tijd daarna is voor mijn gevoel echt omgevlogen. Dit heeft wel een reden:

Wij hebben een rot tijd achter de rug: mijn moeder heeft eerst 2 hersenbloedingen gehad en daarna is ze geopereerd aan een hersentumor en nu heeft ze bestraling. Nu is het eindelijk allemaal wat in een rustiger vaarwater terecht gekomen en ben ik (tot mijn verbazing eigenlijk) alweer bijna 34 weken heen.

Echt genieten van de zwangerschap heb ik dus niet kunnen doen, maar ik ben ontzettend blij dat ik mijn moeder nog heb.

Bij mijn andere 2 zwangerschappen had ik het overigens wel hoor, dat het voor mijn gevoel veel te langzaam ging, dus ik kan wel met jullie meevoelen.

gr. Naja

13. ElviraR

ElviraR VIP lid

Oct 28, 2005
    5,134
    0
    0
    Hahaha nou, ik kom ook even meeklagen ;)
    Kom net kijken, maar ok.
    Vind dat het hele zwanger worden en zijn uit niets anders dan wachten bestaat.
    Eerst een jaar lang maar proberen en NOD op NOD afwachten. Daarna onderzoeken en afwachten wat er uit kwam.
    Daarna horen dat je aangewezen bent op IVF ICSI en wachten tot je kunt beginnen met behandelen.
    Toch nog onverwacht spontaan zwanger raken :D Wachten op je eerste echo. Helaas nog geen hartje kunnen waarnemen, omdat het daar nog te vroeg voor was (hopelijk)
    Nu weer wachten op een tweede echo....
    Dan wachten tot de veilige zone voorbij is. Daarna wachten op de eerste keer baby voelen, buikje, spullen kopen, enz
    En dan nog eens wachten op de geboorte....
    Pfffffffff WACHTEN WACHTEN WACHTEN.....Ach ja, als dan maar alles goed blijkt, dan is daar absoluut overheen te komen ;)

14. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    2,157
    0
    0
    Twente
    Tijdens mijn eerste zwangerschap vond ik ook dat het langzaam ging
    overal werd voor afgeteld eerste keer vk en echo
    eerste keer dit en eerste keer dat en alles leek eeuwig te duren
    en meneertje bleef ook nog tot 42 weken zitten

Nu ben ik zwanger van de tweede en pooooooeeh wat gaat het hard
    kan het niet bijbenen volgende week alweer vk terwijl ik voor mijn gevoel net ben geweest
    en over 5 weken al 30 weken zwanger terwijl het lijkt of ik een maand geleden heb gehoord dat ik zwanger was
    en nog maar 8.5 week werken en dan verlof............ik schrik er echt van deze keer..........wat een verschil als je er al eentje bij rond hebt lopen

15. Sandra1982

Sandra1982 Fanatiek lid

Aug 26, 2006
    1,442
    0
    0
    Mama
    Puth
    Ik vond het in het begin lang duren: wachten op het buikje enzo.
    Toen ging het ineens snel, en nu sinds bijna 2 maanden duurt het me allemaal veel te lang, omdat ik last heb van die verschrikkelijke bi, ik wou dat die 10 weken omvlogen nu.... In plaats daarvan kruipen ze...

16. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

May 24, 2006
    1,286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    O ik kom ook net kijken en heb dat gevoel ook hoor :oops:
    Eigenlijk een beetje hetzelfde wat Elvira zegt.. Ik heb eerst een jaar in de medische molen gezeten en dat bestond vaak ook alleen maar uit wachten. Ben ik eindelijk zwanger, vind ik het ook tergend langzaam voorbijkruipen die weken. Ik kijk momenteel nog het meeste uit naar de 12e week vlgs mij, dan ben je toch min of meer in de 'groene zone'.. Verder kijk ik alweer 21 dagen uit naar mn 2e echo die vlgde week woensdag is. En ik hoop zo dat wij dan ook het hartje zien kloppen. Daar kan ik momenteel echt niet op wachten! ;)

17. peeetje

peeetje Fanatiek lid

Jan 3, 2006
    2,805
    0
    0
    rotterdam
    Ik vond de eertse 10 weken snel gaan, toen leken de 2 weken ineens heeeel langzaam te gaan.

nu tussen de 15 en 18 weken is heel snel gegaan.
    nu lijkt 9mrt (20wkn echo) zo ver weg.. pff weer 2 lange weken!

Nou zegt iedereen na 20 weken gaat het snel..

maar ik vind persoonlijk de laatste 10 wkn van de zw.ergggg langzaam gaan...

18. Hester

Hester Niet meer actief

Ik vind het toch best snel gaan eigenlijk :oops:
    Misschien dat het tegen het einde echt wachten wordt, maar nu vliegt de tijd!

19. liedel

liedel Actief lid

Feb 11, 2007
    264
    0
    0
    Hihi,
    Ja, ik heb dat ook, kvind het echt super langzaam gaan, en ik ben nog maar 8 weken!:) Ik kan niet wachten tot de 1e 12 weken om zijn, en hopelijk gat het dan voor me gevoel wat sneller.
    Ach ja...9 maanden is gewoon lang voor de ongeduldigen onder ons denk ik!

20. mamavanmerijn

mamavanmerijn Actief lid

Oct 12, 2006
    298
    1
    0
    Ik vond mijn eerste keer ook langzaam gaan. Maar nu... jeetje ik heb amper tijd om er bij stil te staan dat ik zwanger ben.. Steeds ben ik zo maar weer een week verder. Ben al weer bijna op de helft. ppfffffff

Tis toch heel anders als je al een kleintje hebt rondlopen. je beleeft het veel minder bewust. Ik las bij Merijn allerlei boeken, wist precies tot op de dag hoe groot hij nu ongeveer zou moeten zijn etc.. maar nu heb ik dat helemaal niet..

Ik heb zelfs nog maar 1 foto van mijn buik gemaakt, terwijl ik er bij Merijn wel tig heb.. voel me er soms best schuldig over, maar het is gewoon anders.. Ik doe het er voor mijn gevoel nu echt even tussendoor

Share This Page