begin last te krijgen van huilbuien! zielig voor mijn kids, maar kan ze niet eens meer tegenhouden! ben dus echt zwanger nu
Ojee..... en als je dan eenmaal begint..... Soms om moedeloos van te worden! Laat de traantjes maar lekker de vrije loop hoor! Doe ik hier ook regelmatig
IK heb eigenlijk vandaag pas de eesre keer last van huilbuien over iets wat waar ik normaal wel tegen kon (zielig is het wel). Er ligt bij ons nu al de hele week een kat dood langs de weg (zo zielig), ik vertel het mijn vriendin en ik begin me toch te huilen kon niet meer stoppen. Neem aan dat dit ook mijn hormoontjes waren?
Geloof me dat kan nog veeeeeeeel erger worden... Ik ging op een gegeven moment zo hard janken als ik dat klein katje zag uit de kinder film Shrek 2 hahahahah ik vond alles zielig hahahahah
ja hier gieren de hormonen ook flink. kan tegenwoordig al huilen bij een "zielige" reclame. heb best medelijden met mijn vriend!
Ik herken het helemaal! Ook hier ontzettend beel last van de hormoontjes.... Kan eigenlijk elke dag wel huilen.... En meestal valt het dan ook niet in te houden, die tranen moeten er gewoon uit.... Soms een klein huilbuitje, maar soms ook een enorme jankbui van een uur.... Groetjes Miep
ik heb me eerste huilbui ook gehad vorige week het is gelukkig nog niet frequent maar wel vervelend als iemand me iets zieligs verteld waar ik normaal nuchter op zou reageren lig ik nu in tranen en tuiten hhahaha lang leve de hormonen
Ik had nog geen huilbuien tot vanmorgen want toen kreeg ik een heel goed bericht! Wel ben ik door de hormonen vreselijk assertief geworden Gr, Danielle
ik heb gelukkig maar 1 huilbui gehad, maar dat was er eentje die goed is voor de komende maand. jeetje zeg, er was helemaal niets aan de hand, en ik moest gewoon zo hard huilen! ik kon ook niet stoppen. een voordeel van die hormonen is wel dat ik nu meer durf te zeggen wat ik vind of denk. Daarvoor ook wel, maar dan deed ik er heel lang over om de juiste woorden te vinden. Maar nu zeg ik het gewoon. Is misschien ook niet echt goed, omdat ik dan misschien mensen laat schrikken...
Toen ik zwanger was van mijn zoontje was ik ook zo emotioneel. Er was toen zo'n reclame van greenpeace , een ballerina die danste de sterfende zwaan in een plas olie , dat riep bij mij zoveel emotie op , het was heel mooi en verdrietig. Ook het nr van Andrea bocelli en Dulce pontes 'o mare e tu' was altijd prijs , tranen met tuiten! http://www.youtube.com/watch?v=OwfbTVzN-fc
ben ook veel gevoeliger als anders toen ik zwanger was van mijn jongste nam ik geen enkel blad voor mn mond zei alles wat ik dacht was heel erg cynisch na mensen toe en kon het niet laten om druiven te pikken bij de supermarkt ...hahah rare dingen die hormonen