Hallo dames, Wat ik me nou af vroeg.... straks als de baby er is en natuurlijk zijn/haar nachtvoedingen wilt, hoe ging dat met jullie kids die er dus al waren? sliepen hun er gewoon doorheen? Ik zit me soms echt af te vragen, want het lijkt mij dat je kind er van wakker word aangezien hun dat natuurlijk helemaal niet gewend zijn. En snachts is het doodstil dus dan valt zon baby huiltje gelijk op....en ook omdat je snachts natuurlijk dan wat aan het rommelen bent. Hoe ging dat bij jullie?
Toen ik bevallen was van de tweede was de oudste net anderhalf. Nu moet ik zeggen dat de kleinste niet veel huilde, maar als ze al snachts huilde sliep onze oudste er gewoon doorheen. Kwebbel
hoi hoi ik ga ervanuit dat arend er gewoon doorrheen slaapt aangezien hij dat ook doet als wij naar de autoraces gaan. want dan rijden er 30 auto's tegelijk rond en ook daarbij valt hij in slaap. maarja hij is daarmee groot geworden . hij was 5 weken en stond toen al langs de baan en is nu 4 jaar. dus ben er niet bang voor. groetjes sandra
hoi onze zoon van 4 slaapt ook gewoon door en luca kan echt krijsen nou doet ie dat s'nachts niet maar tussen half 6 en half 9 wel van de krampjes en dan slaapt jesse gewoon door
Alleen de eerste nacht moest mn dochter wennen en was ze ff van streek omdat ze een vreemd geluid hoorde maar tegenwoordig slaapt ze meestal door. Soms wordt ze wakker maar dan gaat ze ff zingen ofzo.. ik ga er dan niet heen verder. Binnen no-time is het alsof het nooit anders is geweest
Ik heb twee zoontjes, derde kindje onderweg.Bij de tweede zat 19 maanden tussen, oudste had geen last met de nachtvoeding. Sliep bij ons op de kamer in een wieg, dus sliep gewoon door. Ga ik nu weer doen, baby bij ons op de kamer.Ik verwacht geen problemen.