Wat zou je doen als je onzichtbaar was?

Discussie in 'De lounge' gestart door Gizzie1983, 26 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Zag deze vraag staan op het theedoosje :). Ben benieuwd wat jullie zouden doen!

2. Tweedeopkomst

Tweedeopkomst Niet meer actief

Mensen bespioneren als ze op mijn kindjes passen. (Om te zien of mijn kindjes goed genoeg verzorgd worden)

3. Manque

Manque Niet meer actief

Inderdaad een kijkje nemen op het kinderdagverblijf! Niet dat ik geen vertrouwen in ze heb hoor, maar ik zou mijn zoon gewoon graag willen zien als hij daar meedoet met alle spelletjes enzo :)

Ik zou ook wel in het kantoor van president Obama willen kijken terwijl hij overlegt. En bij grote sterren terwijl ze hun killing work-outs doen. En in de buurt van herten wandelen.

4. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Ohhhhhhhhhhhhh dat is een fantasie die ik regelmatig heb! Ik zou vooral veel bij mensen (die ik ken) binnen kijken. Ik ben echt een enorme stalker/voyeur diep van binnen.:)
    (*hmmm hoe schoon is hun wc? Is hun slaapkamer ook een puinhoop? Hoe maken zij ruzie? Is haar kind echt zo'n engeltje als ze beweert enz..* ;) )

5. chrystel73

chrystel73 VIP lid

9 jan 2009
    6.302
    2.576
    113
    Op school bij de meiden in de klas meekijken

6. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.296
    113
    Nederland
    Zo'n brinks bus overvallen:D

7. Joiedevivre

Joiedevivre Bekend lid

1 aug 2014
    717
    0
    0
    Gratis ergens naartoe vliegen. Hoe ver hangt af van hoe lang ik onzichtbaar ben ;).

8. kusjes1986

kusjes1986 Bekend lid

24 jan 2015
    830
    0
    16
    NULL
    NULL
    Alle spullen in huis bij familie verzetten Haha

9. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

Whaha leuke vraag! In eerste instantie dacht "naakt over straat rennen" hahahahha

Maar even gluren op de psz is ook wel een leuke idd, kijken hoe mn meisje speelt met haar klasgenootjes.

10. stressbal

stressbal Niet meer actief

Ik denk een kijkje nemen in de klas bij mn oudste :D

11. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Kijken hoe de kleine meid in slaap valt :p
    En kijken hoe man is op de werkvloer, lijkt me leuk om te zien.

12. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Wat zijn jullie allemaal braaf zeg! :D

13. stressbal

stressbal Niet meer actief

Oke oke en ik zou wel bij sommige mannen onder de douche spieken:):D

14. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

In je nakie over straat rennen valt wel mee toch? :p haha

15. LoeForceOne

LoeForceOne Fanatiek lid

28 jun 2015
    1.374
    910
    113
    Haha leuke vraag!

Gratis vliegen naar New York en daar veel winkelen 😜🙈

Verder een aantal mensen de stuipen op het lijf jagen haha!

16. megacarls

megacarls Niet meer actief

Hmm, ik vind het inderdaad fantastisch om te zien hoe mijn kindjes spelen op school/kdv als ze nog niet gezien hebben dat ik er ben. Daar kan ik uren naar kijken. Maar ik zou ook wel in de klas willen kijken. Maar als ik onzichtbaar was dan zou ik ook inderdaad wel bij andere mensen binnen willen kijken. Hoe gaat het bij hen achter gesloten deuren? Is het dan soms ook zo chaotisch en rommelig? En reageren die ook wel eens niet zo pedagogisch verantwoord op het gedrag van hun kindjes?
    Ik zou wel graag mee gaan kijken bij theatershows/musicals/concerten en dergelijke ook. En gratis naar een attractiepark... Ik hoef niet in de rij te staan e.d. Wel handig.

17. Joycey

Joycey Niet meer actief

Eigenlijk alles wat hierboven al vermeld staat en meer!

Ik zou er gruwelijk misbruik van maken vanaf het overvallen van een waardetransportauto als in de mannenkleedkamer spieken. Lijkt me wel gaaf om bij een team sexy kerels in de douches te staan om spieren en lichamen in reallife te bewonderen :p Maar heuj, that's just me. Celebs stalken lijkt me ook wel wat! Maar ook mijn eigen partner, gnagnagna. "Wat zeg je daar over mij tegen je collega's?" *slaat met dossiermap op zijn hoofd*

Ik zou ook vooral mensen die dichtbij me staan bespieden omdat ik slecht van vertrouwen ben en op die manier hoor wat ze over me zeggen als ik er niet bij ben - zo van: is die persoon wel echt zo blij met me als ze beweert. Je kunt namelijk gelijk ontdekken wie je vrienden zijn. Ik zou winkeldiefstal plegen, geheimen ontfutselen en belangrijke gegevens op straat slingeren (zoals staatsgeheimen; dat ze liever budget geven aan Europa dan aan ouderen in de zorg bijvoorbeeld; zulk soort dingen) of spieken bij mijn gastouder.

Tegen betaling zou ik trouwens leerlingen/studenten helpen om hun examen te halen of politici tekst influisteren :cool::D Ik kan ze namelijk van alles zeggen wanneer ze het even niet weten.

Ik zou overigens alleen onzichtbaar willen zijn wanneer ik zelf kan regelen wanneer ik zichtbaar/onzichtbaar ben. Ik wil niet permanent onzichtbaar zijn voor mijn kind.

18. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Toevallig hadden mijn man het er laatst over, door de reclame op tv. Ik zou graag bij de kinderen in de klas willen kijken, hoe ze dan zijn, hoe zo'n hele dag gaat. En zou wel eens op het werk van mijn man willen kijken.

19. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Ik zou eens een kijkje willen op de psz en de gastouder wanneer mijn dochter daar is. Niet omdat ik denk dat er iets bijzonders gebeurd maar gewoon omdat ze zich echt anders gedraagt wanneer ik er niet bij ben.

En ik zou ook een geldwagen overvallen. Zodat ik me de komende tijd geen zorgen hoef te maken over gebrek aan inkomsten.

En inderdaad eens bij wat mensen binnen kijken.

20. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

hehehe dat wil ik ook wel :D:D Voor de rest

dingen gaan jatten. Oooh wat erg :)

Deel Deze Pagina